مصدومیت 34 مهاجر در کاروان عروسی در قم


سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ولایت قم ایران می‌‌گوید: بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروسی مهاجرین افغانستانی در شهر قم منجر به مصدومیت ۳۴ نفر گردیده است. به گزارش (آوا)؛ مهدی فراهانی روز جمعه (28...

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ولایت قم ایران می‌‌گوید: بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروسی مهاجرین افغانستانی در شهر قم منجر به مصدومیت ۳۴ نفر گردیده است.

به گزارش (آوا)؛ مهدی فراهانی روز جمعه (28 سرطان)، با اشاره به جزییات اتفاق ناگوار در جریان یک کاروان عروسی گفت: کاروان عروسی اتباع افغانستانی حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهرقایم قم به دلیل حرکات نمایشی موتورسواران منجر به تصادفات پی‌درپی گردیده و ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این حادثه که امروز بعدازظهر اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های نکویی و شهیدبهشتی منتقل شدند و تعداد ۲۲ نفر نیز با آسیب‌های خفیف در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی و مستندات کلیه‌ی مصدومین اعم از انتقالی و سرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل‌شده به بیمارستان این حادثه رضایت‌بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت‌ها درگیری اورژانس و آمبولانس‌های اورژانس گردید.

کد (9)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !