غرق شدن جوان 17 ساله در آبگیر فصلی همدان


غرق شدن جوان 17 ساله در آبگیر فصلی همدان

همدان - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از مرگ یک جوان 17 ساله بر اثر غرق شدگی در آبگیر واقع در اطراف یکی از روستای های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در توضیح این خبر بیان کرد: ساعت ۱۵ روز گذشته (جمعه ۲۸ تیر ماه) گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک پسر ۱۷ ساله در آبگیر فصلی اطراف یکی از روستاهای شهر همدان اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران پاسگاه انتظامی آبشینه و تیم‌های امدادی هلال احمر و اورژانس عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، تعدادی جوان برای شنا و آبتنی در آبگیر فصلی به این روستا مراجعه کردند که یکی از آنان در داخل آبگیر غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: با تلاش تیم‌های امدادی جسد متوفی از آب بیرون کشیده شد و مأموران موضوع را به اطلاع بازپرس کشیک دادسرای همدان رسانده و پس از آن تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و تحقیقات تخصصی آغاز شد.

سرهنگ باقری با عنوان اینکه جسد متوفی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: تحقیقات قضائی در خصوص علت بروز این حادثه ادامه دارد.

۱۰ تن در سه ماهه نخست سال جاری بر اثر غرق شدگی در استان همدان جان باختند که ۵۰ درصد از این تعداد زن بودند همچنین نسبت به فصل بهار سال گذشته این آمار پنج برابر افزایش داشته است.

۷۵۲۶/‏۲۰۹۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


دعوت از بانوی فوتبالیست همدانی به اردوی آسیایی