جشنواره سی و یکم تئاتر همدان برترین های خود را شناخت


جشنواره سی و یکم تئاتر همدان برترین های خود را شناخت

همدان_ ایرنا_ برترین های سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان ملایر در هفت گروه نمایشی معرفی شدند.

در جشنواره سی و یکم که هفت گروه هنری تئاتر از شهرهای همدان، بهار، تویسرکان، کبودراهنگ و ملایر به آن راه پیدا کردند، بر اساس آراء هیات داوران برترین ها در بخش های مختلف را معرفی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آنها اهدا شد.

بر اساس آراء هیات داوران، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش لیلی و مجهول از شهرستان تویسرکان اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه هیات داوران از روح الله صاحلی برای نمایش طمارزو تقدیر کردند و رتبه سوم این بخش به نمایش فرجام عجیب زوج نافرجام کاری از حمیدرضا زارعی رسید.

لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به طراحی صحنه دختران خوابگاه شماره ۱۳ به وحید محمدی از همدان و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه نخست به طراحی صحنه نمایش لیلی و مجهول به کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان اهدا شد.

در بخش بازیگری زن هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به بازیگران نمایش های فرجام عجیب زوج نافرجام و لیلی و مجهول با بازیگری نفیسه صالحی و فاطمه بیات اهدا کرد.

همچنین رتبه دوم بازیگری مشترکا به بازیگران نمایش های ورود آقایان ممنوع و چند برش از مغز سرباز برجک شماره ۴ به بهاره جلیلیان و محیا جباری تعلق گرفت.

لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه سوم بازیگری به نمایش های ورود آقایان ممنوع و طمارزو با بازیگری باران عرفانی، ندا هادیان و منیره قاضی زاده اهدا و لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایش های دختران خوابگاه شماره ۱۳ و طمارزو به خانمها مانا پوراسد و هانیه فرهادی اهدا شد.

در این بخش هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از مریم رازانی و فاطمه ابراز پایدار و آزاده سینایی تقدیر کرد.

در بخش بازیگری مرد نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مشترکا به محمود غفاری و سیدمهرداد کاوسی حسینی بازیگران نمایش موسیو ابراهیم و گل های قرآنی از شهرستان بهار تعلق گرفت.

لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم بازیگری مرد به محسن عیسایی برای بازی در نمایش فرجام عجیب زوج نافرجام و رتبه سوم این بخش مشترکا به بهداد منتظرین و سپهر مسافریان برای بازیگران نمایش های فرجام عجیب زوج نافرجام و دختران خوابگاه شماره ۱۳ اهدا شد.

در این بخش هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به بهروز ناصر شریعتی بازیگر نمایش طمارزو اهدا کرد.

در بخش نمایشنامه هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به مزدک مهیمنی نویسنده نمایش نامه فرجام عجیب زوج نافرجام از همدان اهدا کرد.

رتبه دوم نمایشنامه نیز به سجاد طهماسبی نویسنده نمایش لیلی و مجهول از تویسرکان و رتبه سوم به محمدمهدی کلهری نویسنده نمایش نامه دختران خوابگاه شماره ۱۳ از همدان تعلق گرفت.

همچنین هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به رضا باغبان نویسنده نمایشنامه چند برش از مغز سرباز برجک شماره ۴ از ملایر اهدا کرد.

در بخش کارگردانی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سجاد طهماسبی کارگردان نمایش لیلی و مجهول از تویسرکان تعلق گرفت.

رتبه دوم کارگردانی به مزدک مهیمنی برای نمایش فرجام عجیب زوج نافرجام از همدان تعلق گرفت و لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش مشترکا به محمدمهدی کلهری برای نمایش دختران خوابگاه شماره ۱۳ و منیژه احمدی برای نمایش ورود آقایان ممنوع اهدا شد.

هیات داوران در بخش کارگردانی لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را به بهرام حاجی علی اکبری و رضا باغبان برای نمایش چند برش از مغز سرباز برجک شماره ۴ از ملایر اهدا کرد.

در بخش پایانی بر اساس نظر هیات داوران نمایش های لیلی و مجهول به کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان و فرجام عجیب زوج نافرجام به کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان (مشروط به اعمال موارد اصلاحی) برای جشنواره مناطق یا دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

سیروس همتی، حسین صفی و سید محمدجواد کبودراهنگی هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان و محمد قاسمی به عنوان منتقد جشنواره بودند.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان از سوم تا ششم شهریور با حضور هفت گروه نمایشی به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد.

/۲۰۹۰/ ۷۵۳۸


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...