تصویب بودجه برای ایجاد کتابفروشی در سطح شهر همدان


تصویب بودجه برای ایجاد کتابفروشی در سطح شهر همدان

همدان- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه ایجاد کتابفروشی‌در سطح شهر باید از اولویت‌های فرهنگی باشد، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد کتابفروشی‌ها در سطح شهر مصوب شده است.

اکبر کاوسی‌امید در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید اولویت‌ها، تدوین شده و بر اساس آنها عمل شود، به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: ایجاد کتابفروشی‌ها در سطح شهر باید از اولویت‌های فرهنگی باشد و شهرداری به صورت مستمر گزارش فرآیند انجام این مصوبه را به شورا ارائه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد کتابفروشی‌ها در سطح شهر مصوب شده، با اجرای این مصوبه می‌توان از شورای ششم اقدام ارزشمندی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه مصوبه شورا در زمینه برگزاری برنامه‌های روز و هفته همدان و برگزاری اجلاس «همدان، مرکز جهانی طب‌سینوی»، گفت: توجه به طب سینوی نباید تنها در حد یک اجلاس و جشنواره باشد بلکه برگزاری این جشنواره باید نقطه شروع توجه به این مبحث قرار گیرد.

کاوسی امید، بر لزوم توجه به ورزش همگانی نیز تاکید کرد و افزود: باید در هر محله یک نفر مسئول ورزش محلات باشد، شهرداری همدان مبالغ هنگفتی را برای ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی هزینه کرده و حال باید حفظ و نگهداری این چمن‌ها را نیز مدنظر قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار