سریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب داد


سریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب داد

امروز در جریان همایش کامیک‌کان سن دیگو، نتفلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Witcher اقتباس تلویزیونی سری محبوب ویچر را منتشر کرد. سریال The Witcher نتفلیکس یک شخصیت منفی مشخص نخواهد داشت سری کتاب‌های فانتزی ویچر نوشته آندری ساپکوفسکی که پیش از این توسط استودیو سی‌دی پراجکت تبدیل به مجموعه سه‌گانه‌ای موفق از بازی‌های ویدئویی شده بودند، اکنون به سمت...

امروز در جریان همایش کامیک‌کان سن دیگو، نتفلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Witcher اقتباس تلویزیونی سری محبوب ویچر را منتشر کرد.

سری کتاب‌های فانتزی ویچر نوشته آندری ساپکوفسکی که پیش از این توسط استودیو سی‌دی پراجکت تبدیل به مجموعه سه‌گانه‌ای موفق از بازی‌های ویدئویی شده بودند، اکنون به سمت جعبه جادویی روانه شده است. پس از انتشار اولین تریلر، لورن هیسریچ شورانر سریال The Witcher سرگرم جواب دادن به سوالات طرفداران در اکانت توئیتر خود شد که مدت‌ها ذهن آن‌ها را مشغول کرده بود.

یکی از این سوالات در رابطه با سخت‌ترین بخش ساخت اقتباس تلویزیونی ویچر بود که هیسریچ جواب جالبی داد:

سخت‌ترین چیز، بغیر از آب و هوای مکان فیلم‌برداری، این بود که بفهمیم چه رویکردی نسبت به داستان قرار است داشته باشیم. مواد فوق‌العاده‌ای برای ساخت در کتاب‌ها وجود دارد.

او در ادامه از اکتشافاتی که سریال در بین خطوط مرزی کتاب‌ها انجام داده گفت، حضور پررنگ شخصیت Dandelion در سریال را تایید کرد و چندین نکته جالب دیگر که آن‌ها را در ادامه با یکدیگر می‌خوانیم:
تریلر فوق‌العاده‌ای بود! فکر می‌کنم نحوه تبدیل شدن ینفر به شخصیت حال حاضرش رو هم قراره ببینیم، درسته؟ واقعاً طاقت ندارم!
اتفاق‌های زیادی را خواهید دید که در چارچوب خطوط کتاب رخ خواهند داد.
سریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب دادسریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب داد
عاشق تریلر بودم، ماورایی بود. تبریک میگم! ولی من دندلاین رو توی تریلر ندیدم. نقشش چقدر توی سریال مهمه؟ یعنی توی کتاب‌ها که خیلی شخصیت مهمی است چون که رابطه‌ش با گرالت اتمسفر خیلی خاصی داره و بسیار بانمک هست.
شخصیت Jaskier و جعبه صدای زیبای او در سری ال حضور دارند.
اینجور که از تریلر معلوم بود قراره به صورت خیلی عمیق وارد گذشته ینفر بشیم. شاید یکی از دلایلش هم این بوده که معنای بیشتری به بخش آکادمی Aretuza بده؟ در ضمن شرط می‌بندم که تبدیل کردن تموم جزئیات داستانی نوشته شده توسط ساپکوفسکی به سریال خیلی سخت بوده. با این حال فوق‌العاده به نظر می‌رسه!
شک نکنید که از گذشته ینفر باخبر خواهیم شد، چرا که خودم به شخصه دوست دارم بدانم که چگونه شخصیتی بوده است. دختری پر رمز و راز و پیچیده و پریشان و ضعیف و ترسو که تبدیل به زنی قدرتمند و جسور و خیره‌کننده می‌شود، همان ینفری که همه ما دوستش داریم.
سریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب دادسریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب داد
از اونجا که کتاب‌ها رو کامل خوندم و بازی‌ها رو هم تموم کردم، کاملاً آماده دیدن سریال هستم. حالا سوال اینجاست که چقدر شخصیت گرالت رو شوخ‌طبع در آوردین؟ تصمیم گرفتین که کاملاً ازش دوری کنین؟ چون تریلر که خیلی تیره و تار و خشن بود.
سوال خیلی خوب بود! شک نکنین که تیکه پرانی‌ها و کنایه زدن‌های گرالت توی تموم قسمت‌های سریال وجود خواهد داشت. به علاوه هنری (کِیویل) بهترین بازیگر برای چنین کاری بوده، غرغر کردن‌های او عالی از آب در آمده است.
این فصل از سریال داستان یکه‌ی داره که پخش میشه و بعد هم تموم میشه یا اینکه فصل‌های بعد هم قراره ادامه پیدا کنه؟ راستش عالی به نظر می‌رسه.
امیدواریم که این فصل برای بینندگان کاملاً رضایت‌بخش باشد در حالی که سرنخ‌هایی هم برای ادامه دادن در آینده باقی بگذارد.
اگرچه با انتشار سری بازی‌های ویچر توسط سی‌دی پراجکت، آوازه آن در میان گیمرها به خوبی پیچیده شد و پایه محکمی در میان طرفداران خود بنا کرد اما با کمک نتفلیکس و سریال The Witcher این انتظار می‌رود که تمام جهان از وجود چنین سری جذابی باخبر شوند. این سریال برای پخش در اواخر سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده اما هنوز تاریخ دقیقی از جانب نتفلیکس اعلام نشده است.
سریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب دادسریال The Witcher شورانر به سوالات متعدد طرفداران جواب داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...