« آسمان هشتم » جشنواره ای پیشرو در حوزه نشر فرهنگ رضوی است


« آسمان هشتم » جشنواره ای پیشرو در حوزه نشر فرهنگ رضوی است

سعادتی با بیان اینکه عشق می تواند با وجود همه کمبودها و سختی ها، انسان را به انجام مستمر یک سری فعالیت ها در جهت اعتقادات و باورها سوق دهد، گفت: « آسمان هشتم »، جشنواره ای پیشرو در حوزه نشر فرهنگ رضوی است.

« سعید سعادتی »، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حاشیه برپایی آیین پایانی سیزدهمین جشنواره مردمی « آسمان هشتم » در روستای کردر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در میناب ضمن تحسین عشق و ارادت خالصانه اهالی این روستا نسبت به ساحت مقدس اهل بیت به ویژه علی بن موسی الرضا، به 13 سال برگزاری مستمر این رخداد اشاره و عنوان کرد: ابتکار مردم کردر تجربه و الگویی بسیار ارزشمند است.

وی از مهمترین شاخصه های این جشنواره را نشر فرهنگ رضوی با استفاده از ابزار فرهنگی، هنری و ورزشی و استعداد شناسی و استعدادیابی در زمینه های فرهنگی و هنری با محوریت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سیره امام رضا(ع) برشمرد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد و انجام امور عبادی از طریق بهره گیری از ایده های مبتکرانه و خلاقانه در حوزه های مورد پسند و علاقه این سه رده سنی به عنوان دیگر ویژگی های بارز جشنواره آسامان هشتم نام برد.

وی علت حضور خود در استان هرمزگان را ارزیابی جشنواره و بازدید از روند فعالیت کانون ها ذکر کرد و افزود: این جشنواره در صورت برخورداری از شاخص های لازم، در آینده به شکل منطقه ای یا ملی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ روستای کردر رضوی از توابع بخش بندزرک با هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در ۷ کیلومتری میناب واقع شده است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات