2 ووشو کار زن سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی راه یافتند


2 ووشو کار زن سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی راه یافتند

زاهدان- ایرنا- رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: 2 ووشو کار زن این استان به اردوی انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی راه یافتند.

عباس شیبک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ زن سیستان و بلوچستانی برای شرکت در اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات جهانی چین دعوت شدند که امیدواریم با موفقیت این اردو را پشت سر گذاشته و در لیست نهایی تیم ملی قرار گیرند.

وی ادامه داد: فتانه حاتمی در وزن منفی ۶۵ و سپیده شاکریان تالوکار فرم چانگ چوان به این اردو دعوت شده اند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید با دیگر رقبای خود مبارزه کنند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از پیشرفت های خوبی که در ورزش ووشوی این استان رخ داد امروز شاهد آن هستیم که در هر دوره از مسابقات برگزار شده یک یا چند نفر از ورزشکاران این استان در اردوی مسابقات ملی و بین المللی انتخاب و افتخار آفرینی های خوبی برای کشور و این منطقه به ارمغان می آورند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران از دوم مرداد در آکادمی ووشو ایران تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز خواهند کرد.

شیبک گفت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: همچنین ووشو کاران سیستان و بلوچستان در این مدت ۱۷ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.

شیبک افزود: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین