تامین آب آشامیدنی روستائیان و عشایر خاش از اولویت‌های مسئولان است


تامین آب آشامیدنی روستائیان و عشایر خاش از اولویت‌های مسئولان است

زاهدان- ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب آشامیدنی روستائیان و عشایر با توجه به وقوع گرمای شدید تابستان از اولویت‌های مهم مسئولان این شهرستان است.

صاحب گل صالحی روز سه شنبه در دیدار با مردم بخش ایرندگان خاش اظهار داشت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و تقویت شبکه‌های آبرسانی و اختصاص لوله با هدف رفع مشکلات حوزه تامین آب آشامیدنی روستاها و مناطق عشایری این شهرستان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کمک به بازگشایی راه‌های دسترسی مردم در مناطق روستایی و گسترده تر کردن پوشش خدمات دهی در مباحث بهداشتی، گردشگری، کشاورزی، خدمات محرومین و غیره باید در ایرندگان خاش مورد توجه مسئولان باشد.
فرماندار خاش ادامه داد: ایرندگان دارای ظرفیت بالای گردشگری، تولیدات دستی و صنایع و معادن بوده که سرمایه گذاری در این بخش‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک می کند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرندگان منطقه ای گردشگری است باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی فراهم و مشکلات اینترنت آن رفع شود.
به گزارش ایرنا فرماندار خاش به همراه اعضای شورای اداری از مناطق روستایی مرنتاک، نابهری، ده رئیس، مارندگان، رحمان آباد، اسپه، پالیزان، رسول آباد و مسیر رودخانه ایرندگان بازدید و بر اهمیت بازگشایی مسیرهای سخت گذر راه مرکز بخش ایرندگان به واردان، اجرای طرح‌های آبرسانی، هادی روستایی، توسعه برق، مدرسه شبانه روزی و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و کمک به رونق اقتصاد خانوارهای منطقه تاکید کرد.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی