12 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه ارائه شد


12 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه ارائه شد

جلالی نیک با بیان اینکه از ابتدای امسال 12 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه پادگان 04 بیرجند ارائه شده، گفت: آزمون ادواری در شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «مهدی جلالی نیک» امروز (1 مرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال 96 تاکنون سربازان وظیفه در مجتمع مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای امام جعفرصادق(ع) پادگان 04 بیرجند حرفه‌های مختلف را می آموزند، اظهار کرد: در این مرکز دور های اموزشی فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، هلال احمر، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند با اشارخ به اینکه از سال 96 تاکنون تعداد 4 هزار و 300 نفر از سربازان وظیفه در کلاس‌های حرفه‌آموزی و آزمون‌ها شرکت کردند، گفت: از این تعداد یک هزار و 800 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارتی شدند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال نیز 400 نفر از سربازان وظیفه گواهینامه مهارتی دریافت کردند و آزمون ادواری نیز در شهریورماه جاری برگزار می شود.

جلالی نیک یاد آور شد: جوشکاری، بنایی، تعمیر خودرو، آیفون تصویری، پیرایشگری، کاشت زعفران و زرشک از جمله دوره های آموزشی برگزار شده در این پادگان است.

جانشین فرماندهی پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای با برگزاری کلاس‌های مهارت حرفه‌آموزی نقش بسزایی در تولید ملی و رونق تولید کشور دارد، بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اصلی ترین پایه‌های تقویت تولید داخلی است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد 53 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی داده شده و از ابتدای امسال نیز 12 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به سربازان وظیفه داده شده است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید