امیرآبادی: نحوه استخدام مربیان و معلمان پیش دبستانی تعیین تکلیف شود


امیرآبادی: نحوه استخدام مربیان و معلمان پیش دبستانی تعیین تکلیف شود

شفقنا- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در دوره های پیش دبستانی افرادی به تدریس می پردازند که از نظر ظاهری و حتی محتوایی در سطح پایینی قرار دارند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، احمد امیرآبادی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: […]

امیرآبادی: نحوه استخدام مربیان و معلمان پیش دبستانی تعیین تکلیف شود

شفقنا- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در دوره های پیش دبستانی افرادی به تدریس می پردازند که از نظر ظاهری و حتی محتوایی در سطح پایینی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، احمد امیرآبادی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نرخ زاد و ولد و تراکمی که در مقاطع مختلف وجود دارد در آمار گیری ها باید مورد توجه قرار گیرد، اگر این وضعیت لحاظ شود می بینیم که در کل کشور وضعیت مطلوبی داریم.

او افزود: در محاسبه شاخص ها مقداری بی دقتی صورت گرفته و اینکه فردی نتواند دانش آموز خود را در مدارس ثبت نام کند مسئله مهمی است که باید مرتفع شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته گذشته تعدادی نیکوکار به ما مراجعه کرده اند که در پی احداث مدرسه هستند، ما باید دسترسی های دانش آموزان به مدارس را در اولویت قرار دهیم.

او بیان کرد: ما در زمینه جمعیت روستایی و شهری در استان قم وضعیت ویژه ای داریم و مقایسه استان قم با دیگر استان ها در زمینه تراکم دانش آموزی چندان درست نیست.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: مسئولین شورای شهر و شهرداری باید مکلف شوند این زمین های شخصی آموزشی را تعیین تکلیف کنند و در غیر این صورت از طریق دولت اقدام شود تا مشکل کمبود اراضی در آموزش و پرورش استان حل شود.

او ادامه داد: شهرداری در اقصی نقاط شهر زمین هایی دارد که با مالکین در راستای کاربری های مختلف توافق کرده، می توان کاربری این زمین ها را به آموزشی تغییر داد و با توافقی که با مالکین انجام می شود، در نقاط دیگر شهر به آن ها زمین داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مناطق محروم پولی برای شهریه دادن برای مقطع پیش دبستانی ندارند و باید تمکن مالی آنان را در نظر بگیریم؛ در مناطق حاشیه شهر مردم حتی ۳۰۰ هزار تومان نیز نمی توانند برای پیش دبستانی بدهند و ما چطور می خواهیم ۲۰ درصد به رقم ۵۰۰ هزار تومانی اضافه کنیم.

او مطرح کرد: متاسفانه در دوره های پیش دبستانی افرادی به تدریس می پردازند که از نظر ظاهری و حتی محتوایی در سطح پایینی قرار دارند و لازم است چگونگی پذیرش معلمان پیش دبستانی تعیین و تکلیف شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی