نشست هم اندیشی نخبگان با فرماندار جوانرود برگزار شد


نشست هم اندیشی نخبگان با فرماندار جوانرود برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- اولین نشست هم اندیشی نخبگان و چهره های علمی با فرماندار جوانرود در راستای اعتلای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار جوانرود در این نشست با تاکید بر ضرورت همفکری و هم افزایی هرچه بیشتر نخبگان در راستای اعتلای فرهنگی شهرستان گفت: توسعه جوانرود در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت نخبگان و اندشمندان جامعه امکان پذیر است.
رستگار یوسفی یکی از رسالت‌های نخبگان را شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار مناسب برای برون رفت از آن وضعیت عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همفکری نخبگان برای رشد و اعتلای جامعه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی اظهارداشت: هر ۴۵ روز یکبار با بهره گیری از ظرفیت نخبگان مشکلات و موضوعات مهم شهرستان در حوزه‌های مختلف شناسایی ضمن اولویت بندی و نیازسنجی مورد بررسی قرار می گیرد.
دبیر برگزاری نشست‌های هم اندیشی نخبگان با فرماندار نیز گفت: برای اعتلای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شهرستان جوانرود ۹ کارگروه در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.
دکتر مصطفی جوانرود افزود: ۴۳ نفر از نخبگان و چهرههای علمی و دانشگاهی در رشته‌های مختلف در این کارگروه اعلام آمادگی کرده‌اند.
در ادامه این نشست نخبگان نظرات و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.
در این جلسه مقرر شد که مشکلات و چالش‌های شهرستان جوانرود در سه محور مهارت‌های زندگی و آموزش های خانواده، حقوق شهروندی و ترافیک در دستور کار این کارگروه قرار گیرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمالغرب کرمانشاه واقع شده است.

۷۴۵۳/‏۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!