ترامپ کاشف دروغ های ایران!


ترامپ کاشف دروغ های ایران!

ایران دروغ میگوید، برای این که می خواهد خود را توانمند نشان دهد، دروغ میگوید.

به گزارش خبرنگار اتاق خبر 24:

ایران توانمند نیست، هیچ داشته ای ندارد، همه سرمایه خود را هدر داده و خرج کرده است.
ایران فقیر است، گرسنه است، نان برای خوردن ندارند مردم ایران، بهداشت ندارند، بیمارستان ندارند. مانند انسان های عصر حجر زندگی می کنند.

نه خیابان دارند، نه جاده و اتوبان، اصلاً ماشین ندارند که بخواهند خیابان داشته باشند. هنوز با گاری و درشکه و چهارپایان این طرف و آن طرف میروند!

نه قطاری، نه اتوبوسی، نه هواپیمایی که بخواهد مردم را جابجا کند، پای پیاده یا گاری و درشکه و از این دست وسایل نقلیه. ماشین ببینند میگویند این غول آهنی اهریمنی، شیطان است!

مدرسه و دانشگاه هم که هیچ، وجود ندارد در ایران، همه بی سواد و بدون آگاهی از پیرامون خود. اصلا یک مردم بی فرهنگ و بی تمدن هستند که آمریکایی ها می خواهند همه چیز به آنها بدهند. منهی مردم ایران چون درکشان پایین است قبول نمی کنند.

مردم ایران اصلا برداشتی از دیگر کشورها ندارند، تصورشان این است که خودشان هستند و دیگران وجود ندارند.

هیچ پیشرفتی در این کشور دیده نمی شود، عقب افتاده و درجا زده، به یک زندگی سخت ادامه می دهند.

با این وجود مسئولینش مدام درغ می گویند، دروغ های شاخدار که هیچکس باورش نمی شود.

برای همین است که دیگران ایران را دروغگو خطاب می کنند.

ایران می گوید پهپاد متجاوز آمریکایی را در آسمان ایران هدف قرار داده و سرنگون کرده است، آمریکای راستگو می گوید، ایرانی ها دروغ میگویند، ایران دروغگو است، هیچ پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران وارد نشده و سرنگون هم نشده است.

اصلاً هیچ کشوری نمی تواند پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا را سرنگون کند چون سلاح آن را ندارد، پس ایران دروغ می گوید.

ایران دروغ که فتوشاپ هم شده است، تکه های پهپاد آمریکایی را در تلویزیون خود، (ایران تلویزیون هم دارد؟!) نشان می دهد آمریکا افشاگری می کند که دروغ است.

آمریکایی ها پهپاد یک کشور عقب افتاده و بدون تکنولوژی مانند ایران را که مشغول فیلمبرداری و عکسبرداری از ناو آنها در خلیج فارس بود، هدف قرار داده و سرنگون می کند، آنگاه ایران ادعای آمریکا را تکذیب می کند و می گوید پهپادهای ما پس از انجام عملیات به آشیانه های خود بازگشته اند. دروغ به این بزرگی؟!

ایران طوری ادعای دروغ می کند که گویی صدها و هزاران پهپاد دارد! ایران پهپادش کجا بود؟! گور ندارد که کفن داشته باشد!

حتی دستگیری جاسوسان آمریکایی هم یک دروغ دیگر از سوی ایران است. آقای ترامپ این خبر را نیز دروغ اعلام کرده است. چه معنا دارد که ایران درباره آمریکا دروغ می گوید؟!

آمریکایی ها چرا باید جاسوس به ایران بفرستند تا دستگیر شود؟ مگر دیوانه اند یا مغز خر خورده اند!

جاسوس بفرستند برای چه؟ از چه چیز ایران جاسوسی کنند؟ ایران یک کشور عقب افتاده فقیر است که مردمش به نان شبشان محتاجند، چیزی برای جاسوسی ندارند.
آقای دونالد ترامپ رئیس جمهور محبوب و عزیز آمریکا که یک فرد سالم و صادق است راست می گوید که «گزارش اینکه ایران جاسوسهای سیا را گرفته کاملا جعلی است. ذره‌ای حقیقت ندارد. فقط دروغ و پروپاگاندای بیشتر (مثل پهپادشان که سرنگون شد) از طرف رژیمی مذهبی که بشدت درمانده است و اصلا نمی‌داند چه باید بکند.»

مایک پومپئو وزیر امور خارجه محترم! آمریکا هم در باره دستگیری جاسوسان آمریکایی به شبکه خبری فاکس گفته: «ایران در دروغگویی سابقه طولانی دارد.»

این فیلم مستندی هم که از این جاسوسان پخش شد و وزارت اطلاعات ایران آنها را شناسایی و دستگیر کرده است فتوشاپ بود. مثل موشک هایی که ایران ادعا می کند دارد و برایان هوک مسئول ویژه آمریکا در امور ایران گفته بود موشک های ایران فتوشاپ است! فقط نمی دانیم که برای چه اصرار دارند بر سر موشک های فتوشاپی مذاکره کنند و آنها را مثل هسته ای برچینند؟ لابد از عکس ها و فیلم های فتوشاپی موشک های ایران هم می ترسند!؟

فیلمی که از تلویزیون ایران پخش شد درباره حلقه‌ای از جاسوسان حرفه‌ای سیا در دستگاه‌های حساس و حیاتی که جامعه اطلاعاتی ایران آنها را شناسایی و دستگیر کرده فتوشاپ بود. این فتوشاپ چه کارها که نمی کند؟!

در این مستند به دروغ ادعا شده است شناسایی این شبکه نتیجه تغییر سیاست وزارت اطلاعات از «پدافندی به آفندی» بود که «یک سال» پیش از بالاگرفتن تنش‌های ایران و آمریکا شروع شده بود.

پدافندی و آفندی را سر در نمی آوریم اما فتوشاپ است!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم