خطیب جمعه ورامین:‌ نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است


خطیب جمعه ورامین:‌ نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است

تهران – ایرنا- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه در شهرستان ورامین، از نماز جمعه به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان یاد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: در چهل سال عمر باعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیاری از توطئه های دشمنان به واسطه روشنگری ائمه جمعه خنثی شده است و مسئولان با حضور در بین مردم، توانسته اند مشکلات جامعه را رفع کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به اقامه نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه از ایران اسلامی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا در برگزاری با شکوه نماز جمعه پیشگام باشند و با جذب جوانان به نماز جمعه، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به واسطه برپایی باشکوه این فریضه مهم سیاسی عبادی تبیین کنند.

جنایات منافقین از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود
امام جمعه موقت ورامین همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: امروز منافقین زیر پرچم آمریکا، انگلیس و اسرائیل به جنگ علیه ملت ایران مشغول هستند و پس از گذشت سه دهه از جنایات منافقین در کنار صدام و حزب بعث عراق، ملت ایران به‌ویژه جوانان جنایت آنها را فراموش نمی‌کنند.

ورامین در جنوب شرق تهران قرار دارد.

تهرام/۷۲۵۴/ ۱۰۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟