مسابقه عکس «شکوه جمعه» در قم برگزار می‌شود 


مسابقه عکس «شکوه جمعه» در قم برگزار می‌شود 

گروه فرهنگی ــ فراخوان مسابقه مسابقه عکس «شکوه جمعه» از پنجم مردادماه آغاز شده و عکاسان می‌توانند تا طول دو ماه عکس‌های خود را تهیه کرده و به دبیرخانه ارسال کنند.

مسابقه عکس «شکوه جمعه» در قم برگزار می‌شود به گزارش ایکنا از قم، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همزمان با چهلمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور اقدام به فراخوان مسابقه ملی عکس «شکوه جمعه» کرده است.
این فراخوان برای نخستین بار در جمهوری اسلامی با موضوع نیایش آدینه و برگزاری نماز جمعه و جماعت برگزار می‌شود.
علاوه بر دبیرخانه مرکزی این برنامه که در تهران دایر است، در قم نیز دبیرخانه‌ای برای آن تشکیل شده و عموم هنرمندان عکاس استان قم، اعم از عکاسان هنری و مستند اجتماعی و عکاسان خبری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
فراخوان این مسابقه از پنجم مرداد منتشرشده و عکاسان می‌توانند تا طول دو ماه عکس‌های خود را تهیه کرده و با مراجعه به سایت ejna.ir عکس‌های خود را از طرق اعلام شده ارسال کنند.
افرادی که کارت خبرنگاری یا کارت عضویت انجمن عکاسان دارند، می‌توانند با مراجعه به مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه هماهنگی‌های اولیه را انجام دهند.
موضوع این رویداد، نماز جمعه، مصلاهای جمعه و جماعت، آداب و سنن و مناسک جمعه، حضور انبوه و صف‌بندی منظم، جاذبه‌های تصویری نماز جمعه مانند معماری و فرم و بنای مصلی، همبستگی امت، نماز جمعه محور وحدت، مردم و نماز جمعه و مسائل مرتبط با نماز جمعه است.
فراخوان مسابقه شکوه جمعه در سه بخش تک‌عکس، مجموعه عکس با تعداد 5 تا 15 عکس با سیر مشخص و عکس‌های تاریخی منتشر خواهد شد؛ عکس‌های تاریخی شامل تصاویری است که عکاسان از اولین نماز جمعه تاکنون تهیه کرده‌اند.
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان