قلعه گنج صاحب فروشگاه زنجیره ای شد


قلعه گنج صاحب فروشگاه زنجیره ای شد

جیرفت - ایرنا - قلعه گنج محروم ترین شهر کشور در جنوب استان کرمان و شهر نمونه اقتصاد مقاومتی دارای فروشگاه زنجیره ای رفاه شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار قلعه گنج روز دوشنبه در آیین افتتاح نخستین شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه این شهرستان گفت: این فروشگاه در حالی راه اندازی شد که بسیاری از مصرف کنندگان و شهروندان از افزایش و بالا بودن قیمت های مواد غذایی در بازار قلعه گنج گلایه مند و بیشتر احتیاج های ماهیانه خود را از بازار شهرستانهای مجاور تهیه می کنند.

عطا ناوکی ضمن قدردانی از پیگیری های مدیر فروشگاه رفاه در قلعه گنج اظهار داشت: از این به بعد فروشگاه زنجیره ای رفاه در راستای برنامه های ستاد تنظیم بازار و با هدف عرضه مستقیم کالا به شهروندان این منطقه ارائه خدمت می کند.

وی با بیان این که باید بپذیریم فروشگاه های زنجیره ای رفاه توانسته اند اعتماد مردم را جلب کنند، افزود: در این راستا فروشگاه قلعه گنج نیز با عرضه کالاهای متنوع و تعامل خوبی که با دستگاه های مختلف دارد موفق خواهد بود و با ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان و در راستای قیمت گذاری و نرخ اجناس مواد غذایی می تواند موثر واقع شود.

ناوکی با اشاره به این که فروشگاه زنجیره ای رفاه قلعه گنج از ظرفیت بالایی در راستای تامین کالاهای مورد نیاز مردم برخوردار است، اضافه کرد: ایجاد تعامل دوطرفه بین فروشگاه رفاه و تولیدکنندگان این شهرستان نیز بسیار مهم و حیاتی است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص گسترش خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مشتریان، از تلاش مضاعف مدیر و کارکنان فروشگاه رفاه در راستای اجرای توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری در سال رونق تولید تقدیر به عمل آورد.

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه قلعه گنج نیز در حاشیه ی افتتاح این فروشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: فروشگاه رفاه قلعه گنج با امکانات متنوع فروشگاهی با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با مشارکت شرکت رفاه در مجموعه ای با زیربنای ۵۰۰ متر مربع آماده خدمت رسانی به شهروندان و مصرف کنندگان گرامی قلعه گنج و روستاهای تابعه است.

عمران پیکرتراش افزود: این مجموعه با بخش های مواد غذایی، لبنی و اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی جهت ارائه خدمات به شهروندان قلعه گنجی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه هم اکنون ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد و فروشگاه رفاه قلعه گنج با تنوع کالایی، فضای امنی را برای خرید مشتریان به وجود آورده است.
مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه قلعه گنج ارائه انواع رفاه کارت های اعتباری و نقدی، بن کارت و ۲۴ جایزه ی ۲۴ میلیونی و ارائه قیمت ها به نرخ سراسری تهران و حتی چندین درصد زیر قیمت بازار را در راستای اصل مشتری مداری بر شمرد.

گفتنی است، تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از پنج تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به مردم قلعه گنج عرضه می شود.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

۹۸۷۵/۷۴۲۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

75 درصد تصادف ها در کرمان به دلیل خطای انسانی روی می دهد