واگذاری احداث 72 واحد مسکونی جیرفت در قالب طرح مشارکت


واگذاری احداث 72 واحد مسکونی جیرفت در قالب طرح مشارکت

جیرفت – ایرنا – 72 واحد مسکونی شهر جیرفت در قالب طرح مشارکت به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار می شود.

رئیس اداره مطالعات مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و پیرو دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر تولید مسکن، این اداره کل در نظر دارد طرح ساخت ۷۲ واحد مسکونی را در قالب مشارکت به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی از طریق فراخوان عمومی واگذار کند.

پیمان توکلی افزود: سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که دارای توان مالی، مدیریتی و صلاحیت فنی (انبوه سازی یا پیمانکاری) هستند، می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیان برای دریافت اسناد و مدارک فراخوان از امروز (سه شنبه) تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری به دبیر خانه اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان مراجعه کنند.

رئیس اداره مطالعات مسکن و باز آفرینی شهری گفت: آخرین مهلت تحویل پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد سال جاری است و بعد از این تاریخ هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نمی شود.

توکلی تصریح کرد: طرح واحدهای مسکونی شهر جیرفت در قالب مشارکت سرمایه گذاران برای ساخت ۷۲ واحد مسکونی در سایت سیلوی جیرفت به مساحت عرصه سه هزار و ۵۱۷ متر مربع و زیربنای ۹ هزار و ۴۰ متر مربع است.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!