استاندار همدان به عیادت آیت الله عندلیب زاده رفت


استاندار همدان به عیادت آیت الله عندلیب زاده رفت

همدان- ایرنا- استاندار همدان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب فرشچیان از آیت الله محمد عندلیب زاده عیادت کرد.

سید سعید شاهرخی در این دیدار ضمن احوالپرسی و آرزوی سلامتی برای آیت‌اله عندلیب اظهار داشت: وی یکی از سرمایه‌های ارزشمند این دیار است به همین جهت موضوع روند درمان را با حساسیت دنبال کرده و از پزشکان و کارکنان مرکز تقاضا داریم با جدیّت و دلسوزی این مهم را پیگیری کنند.

وی همچنین سلام و آرزوی سلامتی "حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی" مشاور وزیر کشور در امور روحانیت را به آیت‌اله عندلیب ابلاغ کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در گفت و گویی با ریاست، مدیریت و پزشکان معالج مرکز، جزئیات روند درمان آیت‌اله عندلیب را جویا شد.

رشید حیدری مقدم بر لزوم ارائه خدمات مطلوب درمانی به این عالم همدانی تأکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی به‌ویژه کادر درمانی مرکز قلب فرشچیان با همه توان علمی و مهارتی خود در بهبود و بازیابی سلامتی آیت‌اله عندلیب تلاش می‌کند.

محمد عندلیب زاده همدانی، مشهور به آیت الله عندلیب همدانی، محقق، مؤلف، خطیب شیعی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و عضو سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که به دلیل ناراحتی قلبی در مرکز قلب و عروق فرشچیان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

پیش از این نیز حجت الاسلام حبیب اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان به عیادت این عالم ربانی رفته بود.

۷۵۲۶/۲۰۹۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همدان