معرفی خودرو فولکس واگن پاسات


معرفی خودرو فولکس واگن پاسات

شرکت فولکس واگن از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده خودرو در جهان است. این شرکت آلمانی در سال 1937 توسط جبهه کارگری آلمان تاسیس شده است و تاکنون به تولید انواع خودرو های شهری، اسپرت، کامپکت، کراس اوور و... پرداخته است. شرکت فولکس واگن در سال 2017 اعلام کرد که با سبقت از شرکت خودروسازی تویوتا توانسته به پرفروش ترین شرکت خودروسازی دنیا تبدیل شود.

یکی از خودروهای تولیدی شرکت فولکس واگن، خودرو فولکس واگن پاسات است که از خودروهای خانوادگی این شرکت محسوب می شود. خودرو پاسات در دو کلاس بدنه سدان و استیشن واگن تولید می شود که با توجه به عدم علاقه مردم کشور ما به خودروهای استیشن، مدل سدان این خودرو در ایران مورد استقبال قرار خواهد گرفت. خودرو فولکس واگن پاسات از طراحی ساده و بسیار خوبی برخوردار است و تکنولوژی‌های روز به کار رفته در این خودرو، پاسات را به یکی از مدرن ترین و با کیفیت ترین خودروهای دنیا تبدیل کرده است. مدل جدید پاسات با تغییرات کمی روبرو شده است و نسبت به مدل های قبلی خود از ظاهری جذاب تر برخوردار است.

با ورود به کابین با داشبوردی که در عین سادگی مدرن و به روز است مواجه می شوید. بر روی این داشبورد یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مشاهده می کنید که در بالای آن یک ساعت عقربه ای نصب شده است. داشبورد پاسات دو رنگ است و در مدل های سفارشی می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. صندلی های این خودرو بسیار بزرگ و جادار طراحی شده اند که برای افراد قد بلند نیز مناسب هستند. یک سیستم مولتی مدیا پیشرفته همراه با صفحه نمایش ۹.۲ اینچی در این خودرو وجود دارد که مجهز به پورت های AUX وUSB نیز می باشد.

این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر با حداکثر قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۴۹ نیوتون متر در ۱۲۵۰ دور در دقیقه برخوردار است. یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به انتقال نیروی پیشرانه به چرخ ها کمک می کند و سرعت صفر تا صد این خودرو، ۷.۸ ثانیه است. این خودرو بسیار کم مصرف است و مقدار مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است. خودرو فولکس واگن پاسات از لحاظ امکانات ایمنی خودرویی به روز و ایمن است. این خودرو مجهز به سیستم پایداریEPS همراه با trailer stabilization ، ABS، EBD، HSA و سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی می باشد. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به 9 کیسه هوا و کمربند های سه نقطه ای و پیش کشنده برای تمام سرنشینان اشاره کرد.

دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید، سیستم اتوماتیک خاموش روشن خودرو، امکان تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم کمکی پارک با سنسور کنترل فاصله، دوربین ۳۶۰ درجه و گرمکن های صندلی های جلو و عقب از دیگر امکانات و تجهیزاتی هستند که خودروی فولکس واگن پاسات به آن ها مجهز است.

قیمت خودرو فولکس واگن پاسات در خرداد ۱۳۹۸، از ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است. در صورتی که قصد خرید خودرو فولکس واگن پاسات را دارید می‌توانید به سایت دیوار مراجعه نمایید. با قرار دادن آگهی رایگان در سایت دیوار، در کمترین زمان ممکن خودرو مناسب خود را می یابید و یا می توانید با بهترین قیمت، خودرو خود را به فروش برسانید.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی