سومین پیروزی پیاپی فوتبال 90 ارومیه در دیدارهای دوستانه


سومین پیروزی پیاپی فوتبال 90 ارومیه در دیدارهای دوستانه

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی 90 ارومیه گفت: تیم فوتبال این باشگاه عصر چهارشنبه در سومین دیدار دوستانه خود نیز با نتیجه پرگل سه بر یک مقابل گل ریحان البرز به برتری رسید.

یحیی بهاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار در زمین چمن شماره ۲ انقلاب کرج برگزار شد و گل‌های این بازی را بهنام رسومی‌نیا، محمد فلاحیان و فرزاد نبی‌زاده برای ۹۰ ارومیه به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: وحید بیاتلو در ترکیب اولیه تیم ۹۰ ارومیه شکیب سروری، شیرزاد فرید، سیروس صادقیان، علی بشیری، اکبر صفرزاده، محمد رستمی‌زاد، محمد فلاحیان، محمد عبادزاده، امید رضایی، بهنام رسومی‌نیا و رضا نبی زاده را به میدان فرستاد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امسال دومین سال حضور خود در جام آزادگان کشور را تجربه می‌کند و برای حفظ آمادگی و رسیدن به هماهنگی‌های لازم اقدام به برپایی اردوهای تدارکاتی و برگزاری مسابقات دوستانه در شهر کرج کرده است و طی ۲ دیدار دوستانه قبلی خود نیز مقابل تیم‌های شهرداری کرج و مس رفسنجان پیروز شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: بر اساس توافق‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تیم چهار دیدار دوستانه با تیم‌های شهرداری کرج، مس رفسنجان، گل ریحان البرز و نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند.

بهاری هدف از برگزاری این اردو را شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم و استفاده از تمامی نفرات قبل از آغاز لیگ عنوان کرد.

تیم ۹۰ ارومیه که سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی