لوئیس همیلتون و تصمیم اشتباهی که انجام نشد


فرمول یک ایران – تیم مرسدس اعلام کرد که لوئیس همیلتون، راننده این تیم در گرندپری آلمان قصد ترک مسابقه را داشت اما با مخالفت تیم روبرو شد. همیلتون که در تعیین خط روز خوبی را پشت سر گذاشت و توانست رده اول استارت مسابقه را کسب کند، در مسابقه رو بسیار اسفناکی را پشت سر گذاشت و به قول توتو ولف همه چیز اشتباه پیش رفت. همیلتون در روز پر حادثه هوکنهایم...

فرمول یک ایران – تیم مرسدس اعلام کرد که لوئیس همیلتون، راننده این تیم در گرندپری آلمان قصد ترک مسابقه را داشت اما با مخالفت تیم روبرو شد.

همیلتون که در تعیین خط روز خوبی را پشت سر گذاشت و توانست رده اول استارت مسابقه را کسب کند، در مسابقه رو بسیار اسفناکی را پشت سر گذاشت و به قول توتو ولف همه چیز اشتباه پیش رفت. همیلتون در روز پر حادثه هوکنهایم رینگ مجبور به توقف 50 ثانیه ای برای تعویض بال جلو و پنج ثانیه جریمه برای ورود اشتباه به منطقه سرویس دریافت کرد. پس از سقوط از رده اول به رده آخر، همیلتون قصد کناره گیری از مسابقه را در دور 51 داشت.

تماس رادیویی بین تیم و راننده باعث شد تا همیلتون به مسابقه ادامه دهد.

پیتر بونینگتون مهندس مسابقه ای همیلتون:

لوییس، پیت استاپ برای لاستیک های سافت جدید.

همیلتون:

از مسابقه خارج می شویم.

بونینگتون:

جواب منفی است لوئیس، همیشه شانس وجود دارد.

لوئیس همیلتون و تصمیم اشتباهی که انجام نشدلوئیس همیلتون و تصمیم اشتباهی که انجام نشد لوئیس همیلتون و پیتر بونینگتون

شانس در 11 دور پایانی به همیلتون روی نکرد و او در پایان دور 64، مسابقه را در رده 11 به پایان رساند و از کسب امتیاز باز ماند. اما او پس از مسابقه به دلیل جریمه دو خودروی الفا رومئو به رده نهم و دوامتیاز رسید.

توتو ولف، مدیر مرسدس پس از مسابقه اعلام کرد راننده او باید برای راندن خودرو در مسابقه تحسین شود:

لوئیس در تمام آخر هفته بیمار بود اما سعی زیادی کرد تا در بهترین شرایط در مسابقه حاضر شود.

بسیاری از ما تصور می کردیم او در مسابقه نباشد. طبیعی است که پس از چند روز بیماری شدید شما در وضع ایده آل خود نباشید. باید بگویم او تلاش بسیار زیادی کرد تا خود را به مسابقه برساند و باید برای این تلاش تحسینش کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل