شاهین کرمانشاه در اندیشه کسب نخستین پیروزی


شاهین کرمانشاه در اندیشه کسب نخستین پیروزی

کرمانشاه- ایرنا- در آغاز هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم شاهین کرمانشاه برای کسب نخستین پیروزی این فصل به مصاف شهروند ساری خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی امروز و فردا (10 و 11 مرداد) با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که جدال 2 تیم انتهای جدولی می تواند از حساسیت های خاص خود برخوردار باشد.

تیم های شاهین و شهروند نمایندگان استان های کرمانشاه و مازندران هستند که تا اینجای مسابقات نتوانسته اند انتظارات را برآورده و نتایج خوبی کسب کنند.

تیم شاهین از یک سو با سه باخت و 2 تساوی در قعر جدول قرار دارد و شهروند ساری هم با یک پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

در مسابقه فردای 2 تیم، پیروزی برای آن ها بخصوص برای تیم شاهین حیاتی است، این تیم برای رهایی از قعر جدول و کسب امید برای هفته های آینده چاره ای جز پیروزی در این مسابقه خانگی ندارد.

پیروزی تیم شاهین مقابل شهروند اگر با توقف و یا شکست ارژن شیراز مقابل گیتی پسند همراه شود می تواند جای این تیم مازندرانی را در رده دوازدهم بگیرد.

آماده پیروزی مقابل شهروند ساری هستیم

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا، از آمادگی خوب تیم خود سخن و گفت و افزود: آماده پیروزی مقابل شهروند ساری هستیم.

سید احسان احسانی تصریح کرد: در طول هفته جاری تمرینات خود را به خوبی انجام دادیم و بازیکنان در شرایط مساعدی به سر می برند.

وی با بیان اینکه تیم شاهین توان شکست شهروند ساری را دارد، گفت: انگیزه بازیکنان پس از 2 تساوی متوالی نسبت به سه هفته اول که متحمل شکست شدیم بسیار افزایش یافته و برای پیروزی در مسابقه فردا کاملا امیدوارم.

احسانی ادامه داد: به طور قطع با پیروزی در مسابقه برابر شهروند ساری وضعیت تیم ما بسیار بهتر از قبل شده و از هفته های آتی برای حضور در میانه های جدول تلاش می کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در پایان از هواداران این تیم دعوت کرد تا مانند مسابقات قبل تیم شاهین را حمایت کرده و با تشویق های خود زمینه پیروزی نماینده کرمانشاه را فراهم کنند.

تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و شهروند ساری از ساعت 18 عصر فردا (جمعه 11 مرداد) در سالن قمر بنی هاشم خیابان بنت الهدا کرمانشاه به مصاف یکدیگر می روند.

7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)