گزارش عملکرد سالانه شرکت شسکام


گزارش عملکرد سالانه شرکت شسکام

تاریخچه شرکت شسکام مخفف عبارت شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات است. تاسیس شسکام با همت مدیران ارشد مخابرات ایران شروع شد و در تاریخ 92/2/23 با شماره 438881 به ثبت رسید. شرح مأموریت اراده هیئت مدیره مخابرات ایران بر تشکیل و حمایت از شسکام که در قالب مشارکت 49% مخابرات ایران در این شرکت متجلی […]

تاریخچه شرکت
شسکام مخفف عبارت شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات است. تاسیس شسکام با همت مدیران ارشد مخابرات ایران شروع شد و در تاریخ ۹۲/۲/۲۳ با شماره ۴۳۸۸۸۱ به ثبت رسید.

شرح مأموریت
اراده هیئت مدیره مخابرات ایران بر تشکیل و حمایت از شسکام که در قالب مشارکت ۴۹% مخابرات ایران در این شرکت متجلی گشته از ویژگی های منحصر به فرد آن است. مشارکت حداکثری همکاران مخابراتی نیز که ۵۱% سهام شسکام را به خود اختصاص داده است از ویژگی های خاص شسکام است.شسکام با سرمایه ده میلیون تومان به دست نمایندگان استانی سهامداران به ثبت رسید.مجمع شسکام افزایش سرمایه را تا سقف یکصد میلیارد تومان تصویب و اختیار آن را به هیات مدیره تفویض کرد. هیات مدیره شسکام آگهی افزایش سرمایه را صادر کرد. کارهای اداری این افزایش سرمایه در دست اقدام است.سرمایه شسکام در حدود ۴۵ میلیارد تومان تا این تاریخ می باشد.

در همین راستا طراحی و چاپ گزارش عملکرد سالانه شرکت شسکام توسط تیم طراحی و چاپ مجموعه ما انجام گردید که صفحاتی از آن را مشاهده می فرمایید :

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک گزارش سالانه جذاب و متفاوت در هر زمینه ای دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراحل فیلمبرداری لایو اکشن آواتار 2 با انتشار تصویری از پشت صحنه به پایان رسید