بسته خبری پرسپولیس/تیتر خطرناک برای حسین پور


تیتر خطرناک حسین پور

سعید حسین پور با یکی از سایت های خبری مصاحبه ای انجام داده و گفته است ایسکو را دوست دارد و به نوعی الگوی فوتبالی اش به حساب می آید اما در تیتر آن مصاحبه از قول جوان با آتیه پرسپولیس نوشته شده می خواهم ایسکوی پرسپولیس باشم.این تیترها برای جوان‌هایی مثل حسین پور که تازه اول راهند فوق العاده خطرناک است و اولین بازخورد این است که بزرگترهای تیم به او می پرند و می گویند هنوز غوره نشده مویز شده ای؟ و اینطوری حسین پور برای مدتی سکوت اختیار می کند.

دلخوری عاشوری از پرسپولیس

ظاهرا قرار بوده پرسپولیس پنجشنبه پیش رو بازی دوستانه ای با خوشه طلایی ساوه برگزار کند که این بازی را لغو کرده.این تصمیمی محسن عاشوری هافبک سابق پرسئلیس و سرمربی سابق خوشه طلایی راب شد عصبانی کرده و او در مصاحبه ای گفته است:« کریم باقری تماس گرفت و گفت کالدرون برنامه اش را تغییر داده و ما پنج شنبه بازی نخواهیم کرد و برنامه ای برای بازی در این روز نداریم. اما بعدا متوجه شدم پرسپولیس بعد از لغو بازی با ما بازی با تیم نساجی را برنامه ریزی کرده است. البته مربی می تواند برنامه اش را تغییر دهد اما اگر این تغییر منجر به این شود حریف تیم در بازی دوستانه تغییر کند توهین محسوب می شود. من بابت دوران بازیگری و هم چنین مربیگری در تیم پرسپولیس انتظار تقدیر ندارم اما انتظار هم ندارم که به من توهین شود.»

بشار از یکشنبه در تمرین

بشار رسن که هفته‌های پایانی فصل گذشته را به دلیل عمل جراحی روی کتف خود از دست داده بود، بعد از توافق مالی با مدیران پرسپولیس و تمدید قرارداد، از این هفته به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد.بشار رسن طی روزهای اخیر با حضور در قطر و کمپ اسپایر، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پزشکان دنبال کرده تا مشکلی برای فصل جدید نداشته باشد.گفته می‌شود بشار از روز یکشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد و تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادرپزشکی و فنی تیم دنبال خواهد کرد.

جشن تولد خلیلی برای اینیگو

محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس روز پنجشنبه با حضور اعضای کادر فنی، مراسم کوچک و ویژه‌ای را در یکی از مراکز تجاری تهران برگزار کرد که باعث تعجب و خوشحالی اینیگو مربی بدنساز تیم و دیگر اعضای کادر فنی خارجی پرسپولیس شد.

11-350


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان