شیری دوباره در پرسپولیس بی رقیب شد


مهدی شیری زمستان سال گذشته به پرسپولیس پیوست و از آنجایی که حسین ماهینی مصدوم بود و سرخ‌ها مدافع راست تخصصی دیگری نداشتند از همان بازی اول فیکس شد و فیکس ماند.شیری تنها بازیکن تازه وارد سرخ‌ها در آن مقطع از فصل بود که هیچ رقیبی نداشت و هیچ بازیکنی تهدیدش نمی کرد.از این جهت او تقریبا در همه بازی های همه جام‌ها(لیگ،حذفی و آسیا) غیر از یک مسابقه که برانکو به او استراحت داد به میدان رفت و انصافا نمایش‌های کم نقص و فوق‌العاده‌ای ارائه کرد.

شیری در بازی‌های فروردین،اردیبهشت و خرداد امسال بعد از اینکه در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و فوق العاده کار کرد و یکی از بهترین‌های تیمش بود اما پیش‌بینی می‌شد با بازگشت حسین ماهینی به شرایط ایده آل کار دشواری برای قرار گرفتن دوباره در ترکیب داشته باشد.

با این حال مصدومیت سخت ماهینی باعث شده فعلا مهدی شیری گزینه اول و آخر کالدرون در دفاع راست باشد و دوباره او بی رقیب شود.البته ماهینی به زودی شرایط بازی را پیدا خواهد کرد و قرار است با شیری رقابت کند اما با توجه به اینکه دوباره مدتی از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی را از دست داده کار سختی برای نیمکت نشین کردن شیری خواهد داشت.

البته کالدرون در این پست آدام همتی را طی بازی‌های تدارکاتی اخیر هم تست کرده که می تواند به عنوان مدافع راست ذخیره روی او حساب کند هر چند این بازیکن مدافع راست تخصصی نیست.

11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد محشر 19 اردیبهشت + فیلم