آسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشور


آسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشور

امروز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و تنها در ساعات بعدازظهر در مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

آسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشوربه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و دراکثر مناطق کشور آسمان صاف است.

از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر ابرناکی و بارش در غرب سواحل آغاز می‌شود. روز سه شنبه در شمال آذربایجان شرقی، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش باد، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، در این روز بارش در شرق گیلان و غرب مازندران شدت داشته و دریای خزر مواج است.

بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق در ۹ استان کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است

روز چهارشنبه در شرق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و روز‌های پنج شنبه و جمعه در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد گاهی با گرد و خاک است، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در منطقه زابل طوفان گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا رخ خواهد داد و در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و یزد باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

آسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشورآسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشورآسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشورآسمانی صاف در اکثر مناطق کشور/ وزش باد همراه با گرد و خاک در شرق کشور

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در سیزدهم مرداد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!