گذر موقت خودروها از کیش به داخل کشور بلامانع است


گذر موقت خودروها از کیش به داخل کشور بلامانع است

کیش - ایرنا - رئیس پلیس راهور کیش اعلام کرد: گذر موقت تمامی خودروها بجز برندهای آمریکایی از کیش به داخل کشور بلامانع است.

سرگرد ایمانی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: همانگونه که قبلا اعلام شده بر اساس اخذ مجورهای لازم، خروج موقت انواع خودرو و خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی معمولی از جزیره کیش بجز خودروهای برند امریکا وخودروهای خاص از جمله لامبورگینی و بوگاتی. مازراتی.... ویا خودروهای با رنگ طلایی که خروج آنها به داخل کشور فعلا ممنوع است سایر خودروها بلامانع اعلام شده و ممانعتی از نظر پلیس کیش در اینخصوص وجود ندارد .

وی افزود : مالکان این خودروها می توانند پس از اخذ مجوزهای لازم از گمرک به پلیس راهور جهت دریافت پلاک گذر موقت مراجعه کنند..
رئیس پلیس راهور کیش در ادامه همچنین افزود: امتیاز خروج موقت خودرو برای فعالان اقتصادی و خانواده‌های ساکن جزیره کیش که با توجه به موقعیت مکانی تنها مسیر هوایی را می‌توانند به عنوان گزینه اصلی برای سفر در تعطیلات تابستانی و نوروزی به سرزمین اصلی انتخاب کنند بسیار حائز اهمیت است و پلیس جزیره کیش نیز همواره در جهت تسهیل و خدمات رسانی به ساکنین جزیره پیش قدم بوده و در این راستا گام برمی دارد.

پیش‌تر خروج خودروهای بالای 2500 سی‌سی دارای پلاک منطقه آزاد کیش از محدوده این منطقه آزاد ممنوع بود و تنها خودروهای زیر 1500 سی سی می توانستند بطور موقت به سرزمین اصلی وارد و تردد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی