برباتوف:/ پوگبا و لینگارد خوشحال باشند، خوب بازی می‌کنند


برباتوف:/ پوگبا و لینگارد خوشحال باشند، خوب بازی می‌کنند

دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید پل پوگبا و جسی لینگارد، ستاره‌های خط میانی یونایتد شخصیت بچه‌گانه داشته و گاهی باید شاد و خوشحال باشند تا خوب بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، ستاره سابق شیاطین سرخ می‌گوید پل پوگبا و جسی لینگارد، زوج خط میانی منچستریونایتد ذهنیت بچه‌گانه دارند و به همین علت حتما باید شاد و خوشحال باشند تا بتوانند خوب بازی کنند و عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

برباتوف:/ پوگبا و لینگارد خوشحال باشند، خوب بازی می‌کنند

پوگبا و لینگارد که هر دو از پرورش یافتگان آکادمی جوانان باشگاه یونایتد هستند بارها با هواداران این تیم دچار مشکل شده‌اند و برای شیاطین سرخ دردسر بوجود آورده‌اند. این دو ستاره بارها با انتقادهای رسانه‌ای مواجه شده و سوالات زیادی درباره کیفیت فنی‌شان مطرح شده است.

برباتوف، ستاره سابق و یکی از اسطوره‌های یونایتد در توصیف این زوج خط میانی باشگاه به دیلی میل گفت:" بازیکنان جوان باید بتوانند نظر خودشان را بیان کنند و هواداران باید این را بپذیرند. بازیکنان جوانی مثل پوگبا و لینگارد اگر شاد و خوشحال باشند و از شرایط‌شان راضی باشند این رضایت را می‌توان در بازی‌شان در زمین هم دید".

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" آنها تا وقتی شاد و راضی هستند این رضایت در بازی‌شان منعکس می‌شود و به نفع‌ خودشان و به نفع تیم است. ولی این روزها در شبکه‌های اجتماعی فضا به شدت منفی است. این فضای منفی در ذهن آنها ته‌نشین می‌شود و شروع می‌کنند به انتقاد از خودشان و تردید در توانایی‌هایشان. به همین علت است که خوب بازی نمی‌‌کنند و تیم می‌بازد. این فضا به ضرر همه است و هواداران باید این را تشخیص بدهند".


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب