110 پروژه شهری 80 درصد اعتبارات عمرانی کرج را تشکیل می دهد


110 پروژه شهری 80 درصد اعتبارات عمرانی کرج را تشکیل می دهد

80 درصد از اعتبارات عمرانی امسال شهرداری کرج به 110 ردیف از پروژه های شهری تعلق دارد و برگزاری جلسات پایش تلاشی برای پیگیری مستمر میزان پیشرفت این پروژه هاست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج: احمد ناصربخت افزود: تاکنون دو مرحله از سلسله جلسات پایش شهرداری کرج با هدایت شهردار و همراهی معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شده که یکی از مهمترین اهداف آن پایش مستمر پروژه های اولویت دار شهرداری برای سال جاری است.

وی از دیگر اهداف این جلسات را بررسی هزینه ها و درآمدهای مناطق و سازمان ها برشمرد. به گفته وی، از این طریق، تطابق یا عدم تطابق آمار با پیش بینی های انجام گرفته برای سال جاری مورد رصد قرار می گیرد و مشکلات احتمالی رفع خواهد شد.

این مسئول، به بودجه دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج برای سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: این دستگاه برای امسال تعداد ۵۸۷ ردیف طرح عمرانی پیش بینی کرده که ۱۱۰ ردیف از این پروژه ها، ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی را شامل می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج اعتبارات عمرانی کرج در سال ۹۸ را نیز رقم یک هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

ناصربخت، سایر کلیات بودجه را نیز تفکیک کرد و ادامه داد: از اعتبار پیش بینی شده برای امسال، رقم ۹۲۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه جاری و ۳۰۰ میلیارد تومان صکوک در نظر گرفته شده است که بخش عمده این صکوک به توسعه ناوگان حمل و نقل اختصاص دارد.

46

کد خبر 1288312

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استاندار آذربایجان شرقی: نمایشگاه کتاب تبریز باید عرصه رقابت ناشران باشد