زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان اقامه نماز عید قربان امسال در شهرهای مختلف این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نماز سیاسی و عبادی در یاسوج، دوگنبدان و دهدشت ساعت هفت و نیم صبح در مصلاهای امام خمینی (ره) هر سه شهر اقامه می شود.

وی افزود: نماز عید قربان در چرام ساعت هفت صبح در مصلای حضرت ابوطالب (ع)، لنده ساعت هفت و نیم صبح در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، لیکک ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) و باشت نیز ساعت هفت صبح در مسجدالنبی (ص) اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نماز سیاسی و عبادی در سی سخت ساعت هفت و نیم صبح در مسجد امام علی (ع)، سوق ساعت هفت صبح در میدان مرکزی، پاتاوه ساعت هشت صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) و مارگون نیز ساعت هشت صبح در مصلای امام رضا (ع) اقامه می شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نماز عید قربان در قلعه رئیسی ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج)، دیشموک ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج)، سرفاریاب ساعت هفت و نیم صبح در مصلای امام خمینی (ره) و چیتاب نیز ساعت هفت و نیم صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه خواهد شد.

وی ابراز داشت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور باشکوهی در نماز عید قربان امسال داشته باشند.

۱۰ ذیحجه هر سال به عنوان عید قربان نامگذاری شده است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟