عملیات ژئوکدسازی 233 هزار و 145 ساختمان در استان مرکزی انجام شد


عملیات ژئوکدسازی 233 هزار و 145 ساختمان در استان مرکزی انجام شد

اراک - ایرنا - مدیرکل پست استان مرکزی گفت: عملیات ژئوکدسازی 233 هزار و 145 ساختمان این استان در راستای طرح استاندارد سازی نشانی مکان محور بر اساس مختصات جغرافیایی انجام شد.

به گزارش ایرنا، «محمد علی چراغی» روز یکشنبه در نشست کارگروه طرح جی.نف (طرح استاندارد سازی نشانی مکان محور بر اساس مختصات جغرافیایی) استان مرکزی، افزود: ۳۴۱ هزار و ۵۵۵ ساختمان در نقاط مختلف این استان شناسایی شده که تا کنون عملیات ژئوکدسازی ۶۸ درصد از این ساختمان‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدتی از آغاز طرح ژئوکدسازی ساختمان های استان مرکزی می گذرد اما پیشرفت این عملیات به دلیل نداشتن نقشه های به روز و منطبق با کندی پیش می رود که اصلاح این مهم به منظور شتاب بخشی عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان مرکزی اظهار داشت: شهرداری های نقاط مختلف استان وظیفه دارند تا یک ماه آینده عملیات پلاک کوبی و محله بندی را انجام و نتایج را به این اداره کل ارسال کنند.

چراغی اضافه کرد: عملیات پلاک گذاری با انتخاب پیمانکار در شهرهای ساوه و اراک آغاز شده و شهرستان های دیگر نقاط استان نیز به زودی با انتخاب پیمانکار عملیات پلاکگذاری را انجام می دهند.

وی افزود: جمع آوری بانک های اطلاعاتی دستگاه های مختلف استان در راستای انطباق و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع نیز باید در اسرع وقت انجام شود.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: طرح استانداردسازی نشانی مکان محور بر اساس مختصات جغرافیایی (GNAF) به عنوان یک طرح ملی و کشوری در راستای توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی اقتصادی، کمک به مدیریت بحران و ارایه خدمات توسط دستگاه ها در حال انجام است.

۳۴۳ واحد پستی در استان مرکزی وجود دارد که ۲۳۱ واحد روستایی و ۲۳۸ واحد شهری است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزیر جهاد کشاورزی: از هر ایده‌ای برای کاهش قیمت گوشت استقبال می‌کنیم