تحقیقات جدید نشان می‌دهد که شبکه نتفلیکس به بشریت آسیب می‌رساند


تحقیقات جدید نشان می‌دهد که شبکه نتفلیکس به بشریت آسیب می‌رساند

مهم نیست تا چه اندازه از تماشای بی‌وقفه سریال‌های شبکه نتفلیکس لذت می‌برید، چرا که به نظر می‌رسد آن‌ها برای شما مفید نخواهند بود. اریک گاردنر نویسنده هالیوود ریپورتر به تازگی مقاله بلندبالایی را در شماره جدید مجله به رشته تحریر در آورده که با استفاده از تحقیقات جدید، غول عظیم استریم را مورد نقد قرار داده است. تحقیق جدید Journal of the American...

مهم نیست تا چه اندازه از تماشای بی‌وقفه سریال‌های شبکه نتفلیکس لذت می‌برید، چرا که به نظر می‌رسد آن‌ها برای شما مفید نخواهند بود.

اریک گاردنر نویسنده هالیوود ریپورتر به تازگی مقاله بلندبالایی را در شماره جدید مجله به رشته تحریر در آورده که با استفاده از تحقیقات جدید، غول عظیم استریم را مورد نقد قرار داده است. تحقیق جدید Journal of the American Heart Association ادعا می‌کند افرادی که بیش از 4 ساعت در روز تلویزیون تماشا می‌کنند، 50 درصد بیشتر از سایر افراد در معرض خطر سکته قلبی قرار می‌گیرند. آمار و ارقامی که چندین سال است موسسات مختلف منتشر می‌کنند و البته گوش مردم به آ‌ن‌ها بدهکار نیست.

در تحقیق دیگری که توسط پروژه The Shift در شهر پاریس انجام شده، به دستاورد غافلگیرکننده‌ای دست پیدا کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های استریم باعث افزایش گازهای گلخانه‌ای در سرتاسر جهان می‌شوند. به گفته این گروه تامین انرژی مرکز داده یک پلتفرم استریم برای پخش 10 دقیقه ویدئو با کیفیت اچ‌دی مساوی است با استفاده از اجاق برقی 2000 واتی با شدت تمام به مدت 5 دقیقه. تحقیقی که ادعا می‌کند عمل استریم کردن توسط این پلتفرم‌ها، گازهای گلخانه‌ای بیشتری نسبت به عمل رانندگی برای رفتن به سینما و دیدن یک فیلم تولید می‌کند.

به گفته ماکسیم ایوفی-هس محقق این پروژه تقریباً نزدیک به 6 کیلوگرم کربن دی اکسید برای تامین نیروی پخش دو ساعت محتوای قابل تماشا در نتفلیکس مصرف می‌شود. در حالی که برای هر مسافر عازم به سینما درون خودرو، 200 گرم کربن دی اکسید مصرف خواهد شد. البته مسافت طی شده و نوع ماشین و عوامل دیگر نیز مهم هستند اما با این حال باز هم کمتر از استریم کردن خواهد بود.

انتشار چنین نتایجی و همزمان شدن آن‌ها با پخش فصل سوم سریال Stranger Things، شبکه نتفلیکس را مجبور کرد تا اعلام کند صحنه‌های سیگار کشیدن در پروژه‌های آتی خود برای رده سنی PG-13 را حذف خواهد کرد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که شبکه نتفلیکس به بشریت آسیب می‌رساندتحقیقات جدید نشان می‌دهد که شبکه نتفلیکس به بشریت آسیب می‌رساند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...