کشف مواد مخدر در خلخال افزایش یافت


کشف مواد مخدر در خلخال افزایش یافت

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده انتظامی خلخال از افزایش 20 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در چهار ماه امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایرنا ،سرهنگ سیدهادی موسوی روز سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران خلخال افزود: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع مواد مخدر نیز بطور قابل‌توجهی افزایش یافته و عرصه برای فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی تنگ‌ شده است.

وی تعدد راه‌های ارتباطی منطقه بویژه راه‌های فرعی و روستایی ، همسایگی با استان‌های آذربایجان‌شرقی ، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه‌ها برای ترانزیت و قاچاق مواد مخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان ذکر کرد.

وی همچنین به کشف و ضبط سه تن گیاه بابونه قاچاق که برای تهیه ماده مخدر گراس مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کرد و گفت: کشف این حجم از گیاه مخدر با همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان صورت گرفته و ۲ نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

او از افزایش فعالیت‌های مربوط به مقابله و برخورد با پدیده قاچاق کالا در خلخال خبر داد و افزود: کشف ۲ تن گندم قاچاق ، ۱۸ راس احشام ، ۴۰ قطعه مرغ زنده و مقدار قابل توجهی چوب‌آلات جنگلی و زغال قاچاق از جمله کشفیات ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان در سال جاری است.

وی با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همکاری خبرنگاران در پوشش و انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای فرهنگی ،کشفیات موادمخدر و کالای قاچاق مربوط به فرماندهی انتظامی خلخال، اظهار داشت: ادامه همکاری و تعامل اصحاب رسانه با این فرماندهی موجب پیشرفت کارها و دستیابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی خواسته نظام اسلامی خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران