اخبار کوتاه استان اصفهان


اخبار کوتاه  استان اصفهان

اصفهان - ایرنا - فعالیت عمرانی رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع ) در جنوب شرق کشور , زوج کوهنورد نجف آبادی سیمرغ این رشته دریافت کردند و کشف مواد مخدر در شاهین شهر، خبرهای کوتاه امروز استان اصفهان است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: رزمندگان این لشکر در کنار حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ۱۲ مدرسه و منزل مسکونی در مناطق محروم جنوب شرق کشور احداث و بازسازی کردند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور اظهار کرد: لشکر امام حسین (ع) در مدت استقرار در منطقه جنوب شرق شناسنامه‌ای از محرومان منطقه تهیه و مستضعفان منطقه شناسایی شده و کمک‌های مردمی و سازمانی به آن‌ها تخصیص داده می‎‌شود.
وی افزود: در مدت ماموریت لشکر در منطقه عملیاتی جنوب شرق، رزمندگان این یگان یک مدرسه احداث و پنج باب مدرسه را بازسازی کردند همچنین ۲ منزل مسکونی احداث و ۴ منزل نیز بازسازی و تعمیر شده است.
فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی در منطقه جنوب شرق ۲ کانتینر پوشاک و بیش از ۲ هزار بسته غذایی میان مردم منطقه توزیع شده است که اکثر کمک‌ها توسط رزمندگان لشکر امام حسین (ع) از خیران اصفهانی جمع آوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در میان کودکان منطقه از اقدامات این نهاد مقدس در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور است.

/۷۱۳۴/

اخبار کوتاه  استان اصفهان

زوج کوهنورد نجف آبادی موفق به دریافت طرح ملی سیمرغ کوهنوردی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان نجف‌آباد گفت: داراب کریمی و کبری پناهی فر زوج کوهنورد شهرستان نجف آباد موفق به کسب عنوان ملی سیمرغ کوه های ایران شدند.

مریم کریمی گفت : داراب کریمی و کبری پناهی فر از اعضای باشگاه کوهنوردی فردان نجف آباد اولین زوج کوهنورد شهرستان نجفآباد هستند که موفق به کسب عنوان طرح ملی سیمرغ کوه‌های ایران و صعود به ۳۱ قله بلند ۳۱ استان کشور شده اند.
وی افزود: پناهی فر اولین بانوی کوهنورد شهرستان نجف آباد است که موفق به کسب عنوان سیمرغ کوه‌های ایران و صعود به ۳۱ قله بلند ایران شده است.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد گفت: این زوج کوهنورد شهرستان از سال ۱۳۹۶ صعود به بلندترین قلل ایران را شروع و در تاریخ ۱۹ مرداد ۹۸ با صعود به قله سبلان اردبیل موفق به کسب این افتخار شدند.

اخبار کوتاه  استان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف ۲۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری ریو خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه اعضای یک باند از قاچاقچیان افیونی در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به شهرستان "شاهین شهر" به وسیله خودروهای سبک و تیز رو هستند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ابتدا سواری سمند که راه پاک کن خودرو حامل مواد بود، شناسایی و متوقف شد، گفت: دقایقی بعد، خودرو اصلی که یک سواری ریو بود نیز شناسایی و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۵۵ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و ۴۸۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ بساطی ادامه داد: در این عملیات، ۲ خودرو توقیف و ۳ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راحت شدی عزیزم