شرکت ساماندهی تهران با انتقال دستفروشان بازار احسانی به بوستان مخالف است


شرکت ساماندهی تهران با انتقال دستفروشان بازار احسانی به بوستان مخالف است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در پاسخ به انتقادات درخصوص ساماندهی دستفروشان بازارچه احسانی در بوستان مطهری منطقه 19 پایتخت گفت: این کار بدون مجوز شرکت صنایع و مشاغل شهرداری تهران ممکن نیست؛ ضمن اینکه در جلسه ای شنیدم که آقای تحصیلی (مدیرعامل این شرکت) با این اقدام مخالف است.

به گزارش ایرنا، امیر فتاحیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اتفاقی که در منطقه ۱۹ افتاد به این دلیل بود که شهرداری منطقه تدبیر کرد تا به صورت موقت و برای اینکه به چالش جدی در این خصوص برنخوریم و دستفروشان دردسر جدی ایجاد نکنند موقتا در نقطه ای ساماندهی شوند.

وی اظهارداشت: اگر شرکت ساماندهی مجوز نداده باشد دستفروشان از آن محل جمع آوری می شوند.

فتاحیان با بیان اینکه شهرداری ها متولی موضوع سد معبر هستند در حالی که در ایجاد آن نقشی ندارند گفت: سد معبر محصول موارد متعددی است و در هر محلی که سد معبر شود از حوزه قانون تخطی شده و موجب اخلال در روند عبور و مرور می شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از دستفروشان مهاجر هستند اظهارداشت: بخشی از دستفروشی ها مربوط به اصناف است و سختگیری های قانونی باعث می شود کسانی که دنبال کار نیستند از دور خارج شوند.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در ساماندهی دستفروشان مناطق یک، ۶ و ۱۱ انجام شده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این موضوع همکاری خوبی با شهرداری تهران دارد.

به گزارش ایرنا چندی پیش اقدام شهرداری منطقه ۱۹ تهران در ایجاد غرفه برای دستفروشان داخل پارک مطهری که با کندن صندلی ها و وسایل ورزشی بوستان و انتقال آنها به نقاط دیگر پارک همراه بود خبرساز شد.

تهرام/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای سرود سلام فرمانده نوجوانان در پردیس