500  سمن و تشکل مردم نهاد در استان کرمانشاه فعال هستند


500  سمن و تشکل مردم نهاد در استان کرمانشاه فعال هستند

گودرزی، گفت: بیشتر سمن های کرمانشاه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست و بهداشت و درمان فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «علیرضا گودرزی» در مراسم بزرگداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که (سه شنبه، ۲۲ مرداد) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: طی دوسال گذشته 175 سازمان مردم نهاد جدید در استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، افزود: تعداد سمن هایی که در حال حاضر در استان مشغول به فعالیت در حوزه های مختلف هستند به 500 سمن رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشتر سمن های کرمانشاه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست و بهداشت و درمان فعال هستند.

گودرزی، ابراز کرد: خوشبختانه هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی فعالیت این نهادها به گونه ای است که در کشور جایگاه خوبی داریم.

وی با اشاره به مشارکت سازنده تشکل های مردم نهاد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، بیان کرد: اقدامات مداخله ای سمن های استان در کنار دستگاه های دولتی کمک کرده تا در بحث آسیب های اجتماعی به ویژه در موضوعات طلاق، خودکشی و نزاع دسته جمعی کنترل مطلوبی داشته باشیم.

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه، مشارکت مردم در قالب سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف را یکی از ویژگی های جامعه مدنی برشمرد و گفت: سمن ها و سازمان های مردم نهاد حلقه واسط بین بخش دولتی و خصوصی هستند.

وی خاطرنشان کرد: یادگیری و آموزش، همکاری با یکدیگر و مشارکت اجتماعی سه اصلی است که باید مورد توجه سازمان های مردم نهاد قرار گیرند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«مونالیزا» صاحب اتاق اختصاصی می شود