پرسپولیس 2 - گل گهر یک/شجاع دوباره اخراج شد، ربیع خواه مصدوم


بازی تدارکاتی پرسپولیس و گل گهر از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه کارگران آغاز شد که در نهایت با برد خفیف سرخ ها به پایان رسید.

عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه در آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل خود مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه کارگران به میدان رفت.ترکیب اولیه پرسپولیس عبارت بود از علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا (کاپیتان)، سعید حسین‌پور، سیامک نعمتی، آدام همتی، محمد امین اسدی، مهدی عبدی و امیر روستایی.

در دقیقه 22 محسن ربیع‌خواه مصدوم شد و جای خودش را به احسان حسینی داد.

نیمه اول این بازی با وجود موقعیت های دو تیم بدون گل تمام شد اما چهار دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که از سمت چپ توسط مهدی ترابی صاحب موقعیت شد و این بازیکن ارزنده سرخپوشان با یک شوت زیبای دقیق با پای چپ، اولین گل این دیدار دوستانه را به ثمر رساند.

بعد از هدر رفتن موقعیت های دو تیم در دقیقه 70 پاس در عمق برای مهاجم گل گهر ساخته و پرداخته شد. مدافعان پرسپولیس هم جا ماندند و مهاجم میهمان با گلر سرخپوشان تک به تک شد و گل تساوی بازی به ثمر رسید.

در دقیقه 74 فرشاد احمدزاده مصدوم شد و امیر روستایی به جای او وارد زمین شد اما اتفاق عجیب آنجا بود که در دقیقه 76 شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض به داور، از زمین اخراج شد هر چند داوران با کوچکترین اعتراض بازیکنان پرسپولیس، عکس‌العمل نشان می‌دهند.

بعد از هدر رفتن یک موقعیت خوب برای پرسپولیس در دقیقه 81 علی علیپور در محوطه جریمه گل گهر با گلر تک به تک شد که دروازه‌بان حریف روی مهاجم سرخپوشان خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. علیپور پشت توپ ایستاد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بریک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب