بهره برداری از 503 طرح با اعتبار 3449 میلیارد ریال در زنجان طی هفته دولت


بهره برداری از 503 طرح با اعتبار 3449 میلیارد ریال در زنجان طی هفته دولت

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت هفته دولت در استان زنجان از بهره برداری از 503 طرح با اعتبار سه هزار و 449 میلیارد ریال در این استان طی هفته دولت خبرداد و گفت: علاوه بر این پروژه ها، عملیات اجرایی 15 طرح نیز با اعتبار 6 هزار و 859 میلیارد ریال در استان آغاز می شود.

امیر مرزبان روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی بزرگداشت هفته دولت در استان افزود: در نمایشگاهی که به مناسبت هفته دولت دایر می گردد، ۸۴ غرفه برای ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی استان بر پا می شود.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا به جای نمایش نمادین خدمات و اقدامات، به صورت واقعی نیز به مراجعان و شهروندان در این غرفه ها خدمات ارائه دهند.

مرزبان اظهار داشت: لازم است دستگاههای اجرایی استان ۲ اقدام شاخص و ویژه خود در قالب بنر، جهت اطلاع رسانی به مردم در معرض دید بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار دهند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان از سفر چند مدیر ملی در هفته دولت به این استان خبر داد و گفت: تا کنون برنامه ریزی ها برای سفر وزیر کشور، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، وزیر نیرو و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور به استان انجام شده است.

وی به لزوم مستندات سازی برنامه های هفته دولت اشاره کرد و افزود: مستندات انجام شده دستگاهها و فرمانداری ها در قالب یک مجموعه واحد تجمیع و تدوین خواهد شد.

خدابخش مرادی نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه از اجرا و اقدام برای ۲۴۵ برنامه در حوزه اجتماعی و فرهنگی در این استان طی هفته دولت امسال خبر داد و گفت: ۱۰ برنامه شاخص در این حوزه با حضور مدیران ملی برگزار می شود.

مهرداد سلطانی، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری زنجان نیز از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۸۵ طرح در هفته در این استان خبرداد و گفت: اعتبار این طرح ها بالغ بر ۹۱۴ میلیارد تومان است.

فرامرز نیک سرشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان نیز از بهره بردای از ۱۸ طرح در حوزه جهاد کشاورزی و گردشگری در این استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این طرح ها بالغ بر ۱۳۸ میلیارد ریال است.

۳۰۸۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تجربه‌ای سخت و گران