نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است


نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول استان آب است و ما نباید سکوت کنیم و مجمع نمایندگان استان باید به طور جد در این مسأله وارد شود.

به گزارش ایسنا، امیرخجسته پنجشنبه 24 مرداد در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار کرد: از سد تالوار نتیجه خوبی به همدان نرسیده است و ابرچالشی برای همدان محسوب می شود.

وی افزود: ۳۴ میلیون مترمکعب آب در سد اکباتان داریم و مابقی از چاه های استان تأمین می شود که نشان می دهد وضعیت آب در همدان بسیار آشفته است.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آب شرب همدان را به بازی گرفته ایم چرا که طبق مطالعات آب سد تالوار آلوده است و وزرا نیز اعتباری برای این مسأله قرار نداده اند که از حق همدان نمی گذریم.

وی عنوان کرد: با شرایط اقتصادی موجود و کاهش نقدینگی اوراق را به پروژه های با درصد پیشرفت بالا اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان نیز درپاسخ به سخنان نماینده همدان، بیان کرد: ما در بدترین شرایط نگذاشتیم آب قطع شود و بهترین کمیت و کیفیت آب را در سطح کشور داریم که این اصطلاح آشفته بودن آب را قبول ندارم.

منصور ستوده تأکید کرد: اگر آشفتگی در مسأله آب در سطح استان به وجود بیاید مسئولیت خود را کنار می گذارم.

وی در پاسخ به نماینده که چرا اعتبارات به أب همدان نمی دهید؟ گفت: پول با برنامه ریزی و توسط برنامه و بودجه به استان ها ابلاغ می شود و ربطی به وزارت نیرو ندارد و زحمات این وزارت را نباید نادیده گرفت.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از قند و شکر دوری کنید