قایقرانان هرمزگان به رقابت های جهانی اعزام می شوند


قایقرانان هرمزگان به رقابت های جهانی اعزام می شوند

بندرعباس- ایرنا- هدیه کاظمی و اسلام جاهدی دو قایقران هرمزگانی به همراه تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی آب‌های آرام و کسب سهمیه المپیک توکیو اعزام می شوند.

رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ قرار است سی‌ام مرداد تا سوم شهریور به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار شود و ملی‌پوشان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان ملی‌پوشان آب‌های آرام زنان هستند و نادر عیوضی، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی‌راد نیز ترکیب تیم پاراکانو را تشکیل می‌دهند.

نایب رییس هیات قایقرانی هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هدیه کاظمی به همراه تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان و اسلام جاهدی با تیم ملی پاراکانو (معلولان) کشورمان در این رقابتها شرکت می کنند.

آرزو پاسلار بیان داشت: کاظمی در این رقابت ها به همراه آرزو حکیمی در ماده کایاک دو نفره مسافت ۵۰۰ متر برای کسب عنوان برتر و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو پارو خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های بخش پاراکانو (معلولان) هم اسلام جاهدی در مواد kl۲ و vl۲ برای کسب مدال و سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403