هرمزگان در مسابقه فرهنگی هنری کشور هفت رتبه برتر کسب کرد


هرمزگان در مسابقه فرهنگی هنری کشور هفت رتبه برتر کسب کرد

بندرعباس- ایرنا- دانش آموزان هرمزگان در سی و هفتمین مسابقه فرهنگی و هنری کشور هفت رتبه برتر را از آن خود کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: گروه سرود محلی پسران،همنوازی محمد رضا نوایی و محمد جواد نوایی و تکنوازی امیرحسین قوسی از شهرستان میناب رتبه نخست را کسب کردند و در رشته تک‌خوانی نیز علیرضا کهوری از این شهرستان به رتبه دوم رسید.

احمد مهرانی با اشاره به رویکرد مهارت آموزی و تقویت روحیه مشارکت جویی در این مسابقه افزود: در رشته گلیم بافی امیررضا خوشکام از حاجی آباد رتبه دوم را کسب کرد و در رشته شعر نیز امین صمدی از ناحیه یک بندرعباس به رتبه سوم رسید.

وی بیان داشت: در بخش بازیگری نمایش صحنه ای رتبه سوم به علی کیوان لو از بندرلنگه رسید و امیر حسین هاشمی از میناب در رشته شعر برگزیده کشوری شد.

این مسوول اظهارداشت: در رشته وبلاگ حسین پیرزاده از بستک و در رشته نمایش صحنه‌ای نیز تیم پسران بندرلنگه برگزیده شدند.

مهرانی ادامه داد: کاروان اعزامی دختران هرمزگان نیز با ۵۴ دانش آموز، سرپرست و مربی فردا ۲۷ مرداد به مسابقه فرهنگی هنری کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقه تاکیدکرد: مسابقه فرهنگی هنری نشان دهنده توانمندی دانش آموزان استان در سطح کشور است و با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی هنری برگزار می‌شود .

۱۰ میلیون و ۸۳ هزار دانش آموز در سی وهفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدارس کشور شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار دانش آموز در مرحله کشوری از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه در تهران باهم به رقابت پرداختند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم خاکسپاری شهید فخرالدین فلک نازی در روستای دهتل