دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهد


دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهد

محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از فرزندان شاهد دیدار و گفتگو کردند.

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام هادی (ع) و همچنین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان والامقام، اسوه‌های ایمان، فداکاری و استقامت به میهن اسلامی است. ایام پرشکوهی که پس از سالیان سال انتظار، روایتگر پیروزی، رشادت و دلیرمردی‌های دلاورانی است که با تمام وجود از هستی خویش گذشته و در مقابل دشمن ایستادند و بعد از سال‌ها تحمل رنج اسارت و مصائب آن به آغوش ملت بازگشتند.
حشمتی، آزادگان را وارثان راه شهیدان برشمرد و گفت: آزادگان ما، وارثان راستین راه شهیدان و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران مقاومت و ایثار در اسارت نهفته است و اینک با حضور خود درصحنه‌های سازندگی، حماسه‌ای دیگر در جامعه آفریدند و در کنار هم سنگران دیروزشان، فرهنگ پایداری را استمرار بخشیدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با ایرج شکروی فرزند شهید و مدیر دفتر شعبه ۲۲ حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره) و فرهاد موصلانی شیرمرد فرزند شهید و بازپرس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۶ تهران (خارک) دیدار و گفتگو کرد.
وی افزود: رسالت ما و نسل جوان امروز این است که با دنباله روی از سیره این سرافرازان، کشور اسلامی و نظام مقدس اسلامی را در برابر کینه دشمنان حفظ نماییم و بدین جهت ضرورت دارد قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب و آزادمردانی که در اوج عزّت و پایداری و با صلابت و ایستادگی، برای خدمت در سنگر سازندگی ایران آزاد و آباد در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آماده و مقاوم اند، گرامی داشته شود چراکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و عظمت و اقتدار امروز کشورمان، نتیجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن عزیزان است.
شایان ذکر است؛ در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران، دانش آرا سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)، نصیری مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و زمانیان سرپرست اداره رفاه و تعاون و تامین اجتماعی دادگستری کل استان تهران نیز حضور داشتند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان