فورلان: «رونالدو» عاشق آیینه بود


فورلان: «رونالدو» عاشق آیینه بود

تهران- ایرنا- «دیگو فورلان» در مصاحبه با روزنامه میرِر داستان خودشیفتگی «کریستیانو رونالدو» در رختکن یونایتد و همچنین دعوا و درگیری مشهوری که مابین «دیوید بکهام» و «سر الکس فرگوسن» رخ داده بود را با جزئیات تعریف کرد.

«دیگو فورلان» ستاره تیم ملی اروگوئه که به‌تازگی اعلام بازنشستگی کرده است، در دوران فوتبالی خود با تعدادی از بهترین بازیکنان جهان هم‌بازی بوده و منچستریونایتد جایی است که او همزمان با رونالدو و بکهام برخورد کرد.

فورلان: «رونالدو» عاشق آیینه بود

مرد اروگوئه‌ای در خصوص هر ۲ ستاره و تفاوت‌های زیاد آنان اظهار داشت: رونالدو در رختکن خودشیفته بود اما نه مثل بکهام؛ در واقع رونالدو همیشه دوست داشت نزدیک آیینه باشد و تمام روز را در آیینه به نگاه کردن به خود سپری می‌کرد.

فورلان در ادامه به جزئیات درگیری مشهوری که مابین بکهام و فرگوسن رخ داده بود، پرداخت.

فورلان: «رونالدو» عاشق آیینه بود

مهاجم اسبق تیم ملی اروگوئه داستان را این گونه تعریف کرد: فرگوسن و بکهام شروع به توهین و فحاشی به یکدیگر کردند؛ هر فحش بدتر از قبلی بود و هر ۲ نفر می‌خواستند حرف آخر را خوشان بزنند؛ سپس فرگوسن در حال ترک کردن رختکن بود و بحث به نظر تمام شده می‌آمد اما بکهام ناگهان چیزی گفت و فرگوسن برگشت و لنگه کفشی را به سمتش پرتاب کرد.

فورلان ادامه داد: کفش به ابروی بکهام برخورد کرد و خون سرازیر شد؛ همه ما خون را دیدیم اما طوری وانمود کردیم که هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ چیزی ندیده‌ایم اما در یک آن هر دوی آنها آماده گلاویز شدن بودند و در همین لحظه «روی کین» و «روت فن نیستلروی» وارد داستان شدند و آنها را جدا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی