اجرای پروژه‌های عمرانی کنگان شتاب می‌گیرد


اجرای پروژه‌های عمرانی کنگان شتاب می‌گیرد

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان فعال است و تلاش می‌شود با برطرف کردن مشکل اعتباری روند کار و پیشرفت فیزیکی آنها شتاب گیرد.

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ۱۰ پروژه آموزش و پرورش، راه و درمان شهرستان کنگان در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می‌شود با پیگیری‌های انجام شده با وزارت نفت و تخصیص اعتبارت استانی تحرک بیشتری در روند اجرای پروژه‌های کنگان بوجود آید.

وی در ارتباط با پروژه جاده وفاق اضافه کرد: کار ابنیه این پروژه از سمت کنگان به طور تقریبی تمام شده و پیمانکار طلب‌هایی دارد که تلاش می‎شود، پرداخت شود.

اجرای پروژه‌های عمرانی کنگان شتاب می‌گیرد

گراوند ادامه داد: هرچند برخی موانع کاری در اجرای پروژه وفاق با توجه به تعریض جاده وجود دارد انتظار می‌رود کار این جاده از سمت کنگان به دیر مراحل نهایی را تمام و با تامین قیر آماده آسفالت شود.

وی با اشاره به پروژه انتقال آب سیراف به جم گفت: اجرای خط انتقال این پروژه در دست اجراست و تلاش می‌شود بموقع به سرانجام برسد.

گراوند اضافه کرد: در بحث آب شیرین کن سیراف - جم انتظار می‌رود با تزریق ۱۳۲ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده به آب و فاضلاب روستایی این پروژه فعال شود و براساس توافق استان، وزارتخانه های نیرو و نفت تا پایان سال آب را به جم انتقال دهیم.

اجرای پروژه‌های عمرانی کنگان شتاب می‌گیرد

وی در باره بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: این بیمارستان نیازمند تزریق مالی بود که در این راستا ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده می‌شود.

گراوند یادآور شد: دربیمارستان کنگان هم تعمیراتی در حوزه اتاق عمل باید انجام شود و کمک می‌کنیم که با یاری مردم کنگان و جنوب استان بیمارستان را تکمیل کنیم.

۷۲۰۸/۶۰۴۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟