لحاظ کردن آمار تلفات افغانی‌کش‌ها ظلم در حق کرمان است


لحاظ کردن آمار تلفات افغانی‌کش‌ها ظلم در حق کرمان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان این مطلب که باید آمار تلفات جاده‌ای در دو بخش با لحاظ تلفات افغانی‌کش‌ها و قاچاق سوخت و بدون احتساب آنها احصاء شود، تصریح کرد: وضعیت افغانی کشی و قاچاق سوخت و تاثیر آنها بر آمار تلفات جاده ای در بسیاری از استان‌های کشور وجود ندارد و لحاظ کردن این آمار ظلمی در حق استان کرمان است که وضعیت ما را منفی...

به گزارش ایسنا، مصطفی آیت‌الهی‌موسوی ظهر امروز 30 مرداد ماه در کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: 11 درصد کاهش تلفات در سه ماهه اول امسال نشان دهنده تلاش دستگاه‌های مربوطه در راستای بهبود شرایط استان در تصادفات جاده ای بوده است.

وی با بیان این مطلب که باید آمار تلفات جاده‌ای در دو بخش با لحاظ تلفات افغانی‌کش‌ها و قاچاق سوخت و بدون احتساب آنها احصاء شود، تصریح کرد: وضعیت افغانی کشی و قاچاق سوخت و تاثیر آنها بر آمار تلفات جاده ای در بسیاری از استان‌های کشور وجود ندارد و لحاظ کردن این آمار ظلمی در حق استان کرمان است که وضعیت ما را منفی می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به افزایش تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان و کاهش تلفات جاده‌ای عنوان کرد: برخی از حوادث جاده‌ای به دلیل عامل انسانی است.

وی با تاکید برآنکه امسال بیشتر تمرکز خود را روی محورهای پرحادثه گذاشته شود، عنوان کرد: با توجه به آمار و ارقام مشاهده می‌کنیم که این محورها در سال‌های گذشته دارای آمار حوادث و تلفات زیادی بوده اند که در سال جاری به دنبال رفع عواملی که از دست ما بر می آید در این محورها هستیم.

آیت الهی موسوی با ابراز امیدواری از کاهش تلفات جاده ای در استان کرمان در سال جاری تصریح کرد: اعتقاد داریم که باید کمیته اطلاع رسانی تصادفات در استان تشکیل شود تا یک خروجی آمار تلفات جاده ای داشته باشیم.

معاون استاندار کرمان با اشاره به نصب دوربین های پایش تصویری در محورهای مواصلاتی استان، عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که دوربین های پایش تصویری تخلفات را ثبت می کند و اینکه پیامی برای راننده متخلف ارسال نمی شود دلیل بر عدم ثبت تخلف نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !