به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس جلال زراعت پیشه گفت: رزمایش قطع برق مراکز حساس شهرستان شیراز اجرایی شد.
وی در توضیح سناریوی این رزمایش، گفت: با توجه به اهمیت آمادگی مراکز حساس در مقابل بروز حوادث غیرمترقبه و قطع برق در زمان بروز این حوادث، شرکت توزیع نیروی برق شیراز رزمایش قطع برق مراکز حساس را اجرا کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تاکید کرد: در این رزمایش اهداف مد نظر در این رزمایش، بررسی سرعت عمل و توانایی این مراکز در استارت دیزل ژنراتورها و تامین برق مورد نیاز(بصورت خود تامین )، بررسی آماده به کار بودن دیزل ژنراتورها، بررسی و حصول اطمینان از وجود و حضور نیروی انسانی ماهر تاسیسات برق در مرکز مربوطه و دارای مهارت استفاده از دیزل ژنراتورها ی خود در مراکز حساس بود.
زراعت پیشه گفت: در این رزمایش برق مراکز مهمی ازجمله : استانداری فارس، فرمانداری شیراز، صدا و سیمای مرکز فارس، بیمارستان‌های نمازی، اردیبهشت، دکتر خدادوست، فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، ورزشگاه حافظیه، کارخانه سیمان، نمایشگاه بین المللی، مجتمع تجاری خلیج فارس، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی و مخزن آب دوکوهک، قطع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دراین رزمایش نمایندگان محترم از استانداری فارس، فرمانداری شهرستان شیراز، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری فارس و عوامل پشتیبان و مجموعه مهندسی تاسیسات مراکز حساس , این شرکت را در این امر مهم همراهی و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: بعد از ارزیابی نهایی از عملکرد دستگاه‌ها و مراکز حساس در مواجهه با رزمایش قطع برق، نتایج به مراکز تصمیم گیری منعکس شده است.