نزاع دسته جمعی با اسلحه شکاری سه مجروح بر جای گذاشت


حوادث رکنا: فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از وقوع نزاع دسته جمعی و مجروح شدن سه نفر با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، حسین دهقان پور'' با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:47 دقیقه روز گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور به فوریت های پلیسی 110 اعلام که بلافاصله عوامل گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مشخص شد، 8 نفر با 6 دستگاه خودرو سواری در روستای بشنیج به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه ای تیراندازی و ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را در این تیراندازی مجروح و از محل متواری می شود.
سرهنگ دهقان پور گفت: سه مجروح به بیمارستان منتقل و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.
فرمانده انتظامی نیشابور خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از 2 ساعت 3 متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی (ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.
وی گفت: در بازرسی از خانه یکی از متهمین یک قبضه اسلحه شکاری و ف فشنگ مربوطه کشف شد و این در حالی است ک 4 دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف و در بازرسی از این خودرو انواع سلاح سرد کشف شده است.
سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: تاکنون 4 تن از نزاع کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.
فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان و حمایت دستگاه قضایی هشدار داد : اولین و اساسی ترین نیاز انسانی هر فرد امنیت و احساس مطلوب ناشی از آن است و پلیس با هر اقدامی ک نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند، برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟