شک و تردید خورخه لورنزو درباره زندگی و تعهدش به هوندا


موتوجی پی ایران – خورخه لورنزو می گوید که دو تصادفش در ماه ژوئن که با مصدومیت و دور بودن از موتوجی پی نیز همراه بود، باعث شده که او به زندگی و همچنین تعهداتش به هوندا شک کند. لورنزو شروع طاقت فرسایی را با هوندا داشته و در هیچ یک از هفت مسابقه ی ابتدایی فصل نتوانسته در بین ده موتورسوار برتر قرار گیرد. مشکلات موتورسوار اسپانیایی به همینجا ختم نشده...

موتوجی پی ایرانخورخه لورنزو می گوید که دو تصادفش در ماه ژوئن که با مصدومیت و دور بودن از موتوجی پی نیز همراه بود، باعث شده که او به زندگی و همچنین تعهداتش به هوندا شک کند.

لورنزو شروع طاقت فرسایی را با هوندا داشته و در هیچ یک از هفت مسابقه ی ابتدایی فصل نتوانسته در بین ده موتورسوار برتر قرار گیرد. مشکلات موتورسوار اسپانیایی به همینجا ختم نشده و او پس از تصادف تمرین اول آسن هلند، دچار شکستگی مهره ستون فقرات شده و همان مسابقه و مسابقه بعد در آلمان را از دست داده بود، انتظار می رفت که او را در اولین مسابقه بعد از نیم فصل ببینیم اما تیم هوندا اعلام کرد که لورنزو دو مسابقه دیگر در چک و اتریش را نیز از دست می دهد و حالا پس از گذشت دو مسابقه، لورنزو به بریتانیا آمده تا بار دیگر سوار بر رپسول هوندا در مسابقات شرکت کند.

شایعاتی مبنی بر بازگشت او به دوکاتی و پیوستن جک میلر به هوندا در هفته های گذشته مطرح شد و لورنزو در کنفرانس بریتانیا به سوالات خبرنگاران اینگونه پاسخ داد:

من فقط می توانم بگویم که پس از دو تصادف شدیدی که داشتم که مهم ترین را آسن هلند می دانید اما توجهی به تصادفم در بارسلونا نکردید که آن نیز شدید بود…تصادفاتی داشتم که هیچ وقت در دوران حرفه ایم اینگونه آسیب ندیدم. اما خب وقتی که شما درباره عواقب مصدومیت ها صحبت می کنید، موضوع جدی می شود، راستش شک و تردیدهایی در من بوجود آمده بود.

تردید درباره زندگی ام، دوران حرفه ایم. انسان هستیم خب، و اینگونه شک و تردیدها عادی است. وقتی احساس کردم که بهتر شدم و بهبود یافتم، این تردیدها کم کم ناپدید شد و درباره ی تعهدم باید بگویم که این چالش کم و بیش از یک سال پیش شروع شد، وقتی که تصمیم گرفتم به هوندا بپیوندم.

چالش این است که بتوانید با موتور موتوجی پی هوندا رقابتی باشید، تا حداقل در برخی مسابقات برنده شوید، و دوباره پس از بهبود یافتنم، دانستن این موضوع که این مصدومیت آسیب جدی به سلامتیم در آینده وارد نمی کند، من دوباره احساس تعهد کردم تا این چالش را ادامه دهم.

من، آلبرتو پویگ (مدیر تیم) و هوندا را فراخواندم و به آنها گفتم که کاملا به این چالش متعهد هستم.

شک و تردید خورخه لورنزو درباره زندگی و تعهدش به هونداشک و تردید خورخه لورنزو درباره زندگی و تعهدش به هوندا خورخه لورنزو و مارک مارکز – اسپانیا 2019

لورنزو همچنین افزود که از مدیر تیم خواسته تا به این شایعات بزرگ پایان دهد و از ماندن با هوندا مطمئن است:

من قرارداد دو ساله دارم. تا به الان از مشکلات عبور کرده ام اما قرارداد امضاء کردم و می خواهم با موتور نتیجه بگیرم، همانطور که در این 17 سال با دیگر موتورها گرفتم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن