دستگیری سارق حرفه ای اماکن تجاری در کرج / این دزد شگرد عجیبی داشت


دستگیری سارق حرفه ای اماکن تجاری در کرج  / این دزد شگرد عجیبی داشت

حوادث رکنا: جانشین انتظامی استان از دستگیری سارق اماکن تجاری و مغازه ها با اعتراف به 21 فقره سرقت در کرج خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "سید جعفر حسینی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها و اماکن تجاری با شیوه یکسان و خاص، پیگیری موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی خودرو پراید سارق شدند و پس از تعقیب و مراقبت متهم را در حین سرقت از یک واحد تجاری دستگیر و به همراه خودرو پراید توقیف شده وی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 21 فقره سرقت از واحد های تجاری و مغازه ها اعتراف کرد که در بازرسی از منزل نامبرده مقدار زیادی اموال مسروقه به ارزش 9 میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: متهم اقرار کرد که پس از سرقت اموال آنها را به 2 مالخر در شهر کرج می فروخته است که نامبردگان نیز با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

سردار حسینی در خصوص شیوه و شگرد سارق گفت: سارق با ورود از بالای کرکره و شکستن شیشه های بالای مغازه ها وارد واحد های تجار شده و پس از قطع کردن دوربین های مداربسته اقدام به سرقت لوازم ارزشمند داخل واحد ها می کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک