پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام توسط صندوق کارآفرینی امید


پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام توسط صندوق کارآفرینی امید

خرم آباد - ایرنا - معاون صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: این صندوق امسال 2 هزار میلیاردتومان وام اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت می کند.

به گزارش ایرنا نیکنام هوشیار روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح احیا یک واحد تولیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان اشتغال این تسهیلات در کارگروه های استان و با توجه به مصوبات استان ها تعیین می شود.

وی اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ابلاغ رییس جمهوری در خصوص برداشت موانع تولید تاکنون ۷۸ هزار فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت ۷۱۴ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در لرستان تصریح کرد: این استان موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار شده و به همین منظور اعتبار صندوق لرستان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

هوشیار گفت: در صورت جذب مابقی اعتبار تا پایان سال توسط صندوق لرستان؛ ۳۰ درصد اعتبار مضاعف نیز به این استان اختصاص خواهد یافت.

در این مراسم شرکت تعاونی فدک لبن با تسهیلات ۲ میلیارد تومانی صندوق کارآفرینی امید و سهم آورده ۲۰۰ میلیون تومانی سرمایه گذار پس از سه سال با ۲۷ نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایی از یادواره شهدای زن عشایر کشور در خرم‌آباد