مجتمع 24 کلاسه خیرساز سلسله کلنگ زنی شد


مجتمع 24 کلاسه خیرساز سلسله کلنگ زنی شد

خرم آباد- ایرنا- طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان لرستان عملیات ساخت فاز اول مجتمع آموزشی 24 کلاسه فرهنگی ، آموزشی شهرستان سلسله آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: طرح مجتمع ۲۴ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۷۰ متر مربع و با زیر بنای سه هزار و ۹۷ متر مربع با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو با تعهد ۲۵ میلیارد تومان ساخته می شود.
رضا زینی وند ادامه داد: این مجتمع آموزشی با رعایت کلیه استانداردهای لازم دارای بخش هایی از جمله سالن اجتماعات، نمازخانه سالن ورزشی، آزمایشگاه و کارگاه به صورت یک مجموعه کامل خواهد بود که چهار دوره آموزشی و تحصیلی را پوشش میدهد و بعنوان بزرگترین مجتمع خیر ساز استان لرستان احداث خواهد شد .
زینی وند از مدرسه سازی به عنوان بستر توسعه و زیربنای رشد و تعالی جامعه یاد کرد و گفت : اگر موضوع تعلیم و تربیت به درستی انجام شود، کشور به توسعه پایدار خواهد رسید.
وی با اشاره به تعداد ۱۱۳ مدرسه تخریبی، ۳۱۰ مدرسه آسیب دیده از سیل و ۱۷۹ مدرسه که تجهیزات آنها از بین رفته است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خیرین استانی و ملی و با همکاری نوسازی مدارس جذب شده که جای تقدیر و قدر دانی از مساعدتهای همه عوامل دارد .
رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان نیز با قدردانی از اقدامات ارزشمند خیرین، گفت از بیستم فروردین امسال تا کنون ۴۶ طرح ساخت در استان لرستان اجرا شده است .
مدیر هلدینگ شرکت عظام خودرو نیز گفت تا کنون کار ساخت ۶ مجتمع آموزشی و فرهنگی توسط این شرکت در استانهای هرمزگان ،خوزستان ، گلستان و لرستان آغاز شده و کار ساخت دو مجتمع در زاهدان و مسجد سلیمان نیز در دست اقدام است .
وی پایه و اساس توسعه را مدرسه نامید و گفت دانایی جامعه و توسعه مدارس به توسعه پایدار کشور کمک می کند چرا که یکی از شاخص های کشورهای پیشرفته، توسعه پایدار است .و امروز دشمن نگران توسعه پایدار و رشد علمی جوانان ماست .

۷۲۶۵/۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز معلم ورزش با 10 متن تبریک خلاقانه